Anonym (kåtis!!) skrev 2008-10-11 00:13:48 följande:
Ja då kan jag förstå att du alltid är kåt!! Men med mitt ex hade jag aldrig lust, men nu är jag sugen nästan jämt. Men min kille orkar aldrig, trött, hungrig, stressad, ja alltid är det ngt han skyller på. Och enligt min erfarenhet så är det sällan tjejer blir nobbad sex. Tom när jag gör mig till lite extra och klär mig sexigt och så va, så nappar det inte. HAr han plötsligt blivit bög eller vad? Enligt mig själv så tycker jag att jag är sexig och har en jävligt snygg mutta!! ;) Det får man väl ändå tycka om sig själv eller?! Har ni ngt tips som jag kan göra för att få igång honom riktigt!?
Haha samma här, hade sex 1 gång i månaden med mitt ex, nu är det 3-4 gånger om dagen om inte mer
Inget kul när det blir så, kanske kan prova med att beställa några snygga babydolls eller korsetter? Brukar tända killarna

Finns mycket och billigt på tradera

Du kan ju skicka några upphetsande sms till din karl när han är på jobb eller iväg med kompisar? Brukar också uppskattas

Prova något nytt i sänghalmen, eller bara överraska honom med ett blowjob på soffan eller något, ta initiativ, ännu mer än du gör nu. Visa att du är en sexuell varelse och att du gör allt för att tillfredsställa honom