• Anonym (kåtis!!)

Brunstig som en ko? + 1000 frågor till!!

Är det fler än jag som blir brunstig som en ko under ÄL, innan mens samt under mensen? Alltså så jävla pilsk så man typ går och gnider sig på allt i hemmer?! HAHA! ;)

Den stora frustrationen är ju dock att min sambo inte är lika sugen som jag och får inget sex...AAAAH, jag är så kåt!!!!

Detta "symtom" har kommit efter mina två förlossningar! Har ni liksom jag, fått betydligt bättre, grymmare och skönare sex efter förlossningen?!

Jag älskar att prata sex och sånt, men många tycker det känns jobbigt, så jag vänder mig till er likasinnade!! (om ni finns förståss?!)

• Svar på tråden Brunstig som en ko? + 1000 frågor till!!
  • BunY

Jag är kåt alltid tycker jag, dock bor jag och killen 30 mil ifrån varandra så kan ju bero på det

Vad gäller förlossning osv vet jag inte, har inga barn, men pratar gärna sex

• Hella031

jepps, har fått ett helt nytt liv efter förlossningen. Klagar inte

• Anonym (kåtis!!)

Ja då kan jag förstå att du alltid är kåt!!
    Men med mitt ex hade jag aldrig lust, men nu är jag sugen nästan jämt. Men min kille orkar aldrig, trött, hungrig, stressad, ja alltid är det ngt han skyller på. Och enligt min erfarenhet så är det sällan tjejer blir nobbad sex. Tom när jag gör mig till lite extra och klär mig sexigt och så va, så nappar det inte. HAr han plötsligt blivit bög eller vad? Enligt mig själv så tycker jag att jag är sexig och har en jävligt snygg mutta!! ;)
    Det får man väl ändå tycka om sig själv eller?!

Har ni ngt tips som jag kan göra för att få igång honom riktigt!?

• BunY

Anonym (kåtis!!) skrev 2008-10-11 00:13:48 följande:

Ja då kan jag förstå att du alltid är kåt!! Men med mitt ex hade jag aldrig lust, men nu är jag sugen nästan jämt. Men min kille orkar aldrig, trött, hungrig, stressad, ja alltid är det ngt han skyller på. Och enligt min erfarenhet så är det sällan tjejer blir nobbad sex. Tom när jag gör mig till lite extra och klär mig sexigt och så va, så nappar det inte. HAr han plötsligt blivit bög eller vad? Enligt mig själv så tycker jag att jag är sexig och har en jävligt snygg mutta!! ;) Det får man väl ändå tycka om sig själv eller?! Har ni ngt tips som jag kan göra för att få igång honom riktigt!?
    Haha samma här, hade sex 1 gång i månaden med mitt ex, nu är det 3-4 gånger om dagen om inte mer

Inget kul när det blir så, kanske kan prova med att beställa några snygga babydolls eller korsetter? Brukar tända killarna Finns mycket och billigt på tradera Du kan ju skicka några upphetsande sms till din karl när han är på jobb eller iväg med kompisar? Brukar också uppskattas Prova något nytt i sänghalmen, eller bara överraska honom med ett blowjob på soffan eller något, ta initiativ, ännu mer än du gör nu. Visa att du är en sexuell varelse och att du gör allt för att tillfredsställa honom
  • Anonym (Kille)

Naturen är sådan att kvinnan skall vara kåt under ägglosningen. Hon skall vara villig till samlag och vilja bli befruktat av mannen.

• Hallonjuice

Anonym (Kille) skrev 2008-10-11 06:12:27 följande:

Naturen är sådan att kvinnan skall vara kåt under ägglosningen. Hon skall vara villig till samlag och vilja bli befruktat av mannen.
    håller med där man ska veta att från början (vi har inte funnits i 6000år som kyrkan säger och sätt ut som vi gör idag) så var det flera kvinnor och få män männen satte på kvinnorna hella tiden efter som menscyklen inte e samma för alla kvinnor medans kvinnorna är som mäst kåta när dom ska och har mens för då kan man fortplantera sig lätast man ska veta att sex för när man bara hade ett mål om dagen (knappt det) så var tre knull om dagen jobbigt och energi krävande..

ni är som kåtast när ni ska eller har ägglossning av naturliga skärl*..men va fan det finns kondom och p-piller knulla på har du ingen sambo ONANERA DÅ!! pulla av dig kåtheten bäst det går bästa sexet e oftast med dig själv man älskar ju sig själv mer än någon annan ;)
Svar på tråden Brunstig som en ko? + 1000 frågor till!!