• mammutten81

Jag har beställt en mp3-spelare, hur laddar man ner musik???

Jag e lite bakom tror jag, men jag vet int ehur man laddar ner musik!
    Jag har aldrig gjort det, och alla springer ju runt med sina mp3spelare, så nu har jag köpt en för de verkar ju så bra.
    Hur laddar man ner?
    Kostar det något?

Tips på sidor och allt uppskattas.

• Svar på tråden Jag har beställt en mp3-spelare, hur laddar man ner musik???
  • Fru Indosaurie

Att ladda ner musik är ju nu för tiden olagligt, om man inte gör det från betalsajter. Några sådana länkar har jag dock inte =)

Men du kan ju lägga in musik från dina cdskivor..

• mammutten81

Hoppas det inte är fööör dyrt bara, vissa kan man visst ha 100 låtar på! Då blir man ju ruinerad.

• Fru Indosaurie

haha. Jag laddade ner från dc ++ förut. Sen har jag ju lagt in alla mina favoritlåtar från min cd samling..

• mammutten81

Jag får fix det på ngt sätt, skönt att kunna fixa ny musik hemifrån.
    Men jag känner mig lite omodern som inte vet hur man gör.

• TypeONegative

nu är det nog bäst om man laddar från en vän om man vill vara olaglig då vill säga.
    fast endel säger att risken är så liten med dc++

• giz

man kan ju oxå lägga in en cd skiva på datorn å tanka ner det i mp3 spelaren

• nanna74

ladda ner musik är nu olagligt. men du kan ju lägga in musik som du har på skiva redan

• Isfjord

Realplayer, Winamp mfl program kan konvertera dina cdskivor som du redan har till MP3. Du kan välja komprimering, lägre bit ger sämre ljud, så prova vad du är nöjd med innan du rippar hela cd-samlingen. Surt att få göra om allt med hägre bit. Om du köper programmen kan du rippa med bättre ljud, men max i gratisversionerna duger för de flesta med normal tondövhet.

• BigDaddy

Med Win. media player 10, så kopierar du över dina egna skivor in i datan tex!

• mammutten81

Å tack, nu fick jag svar på det också!
    Kanon!

Svar på tråden Jag har beställt en mp3-spelare, hur laddar man ner musik???