• Anonym (SaMbo)

Squirting och annat kladd

Min fråga är till er kvinnor - Hur blöta kan ni bli?

Jag tycker det är vackert och mysigt när det är riktigt vått men har förstått bl.a. här på FL att en del kvinnor tycker det är jobbigt när det det är riktigt våt o kladdigt.

Min sambo blir lätt rejält våt och vi har ofta dubbla lager handdukar, under vid sex. Hon vet att jag gillar hennes våta mus men tror att hon är ensam om att det kommer så mycket.

Finns det fler som "flödar fritt"?

• Svar på tråden Squirting och annat kladd
  • Anonym

Det finns ju massor med kvinnor som blir väldigt våta och har fontänorgasmer, kan du hälsa din sambo.

• Anonym (SaMbo)

Jag tror det oxå men skulle gärna vilja höra hur ni kvinnor beskriva...........gillar era män det?

• Blå delfiner

Här flödar det inte bara, det stänker och skvätter också, och inte stör det mig...

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Anonym (mara)

jo min man brukar vara plaskvåt i ansiktet om han har slickat mig till orgasm..det gör inget att man blir så våt för när man är upphetsad blir man trängre i slidan..man blir svullen .

• Anonym (SaMbo)

Skönt o höra att det skvätter o stänker.......finns ju inget mysigare. Är det olika "konsistens" på kladdet? tunnare ibland o tjockare ibland.....det är min erfarenhet

mumsigt är det i vart fall *L*

• Blå delfiner
    Anonym (SaMbo) skrev 2008-10-11 14:37:22 följande:
    Skönt o höra att det skvätter o stänker.......finns ju inget mysigare. Är det olika "konsistens" på kladdet? tunnare ibland o tjockare ibland.....det är min erfarenhet mumsigt är det i vart fall *L*

Det vet jag inte -måste fråga nån gång. Men vissa lämnar lämnar fläckar. Jag får dessutom ordentliga fontäner väldigt lätt....

• Anonym (J)

Jag själv blir väldigt blöt vid sex och får även så kallade fontänorgasmer. Brukar ofta få använda handdukar, varken jag eller min sambo störs av det. Kan dock själv tycka att det blir lite jobbigt vid orgasmer om man har sex på natten (blött när man ska sova)

• Anonym (SaMbo)
    Svar på #6

Blå delfiner skrev 2008-10-11 14:46:30 följande:
    Det vet jag inte -måste fråga nån gång. Men vissa lämnar lämnar fläckar. Jag får dessutom ordentliga fontäner väldigt lätt....
    Skulle verkligen vilja se en fontän irl........blir avundsjuk på din man *L*
    är det så att du gillar wet oxå?
  • Blå delfiner
    Anonym (SaMbo) skrev 2008-10-11 15:23:49 följande:
    Svar på #6Blå delfiner skrev 2008-10-11 14:46:30 följande: Skulle verkligen vilja se en fontän irl........blir avundsjuk på din man *L*är det så att du gillar wet oxå?

Har ingen man fn... så inget att bli avis på.

Nej, wet är inte min grej... Än så länge iaf. Men det sa jag om mycket jag nu gillar förut, så man ska aldrig säga aldrig.

• Blå delfiner
    Anonym (J) skrev 2008-10-11 15:15:56 följande:
    Jag själv blir väldigt blöt vid sex och får även så kallade fontänorgasmer. Brukar ofta få använda handdukar, varken jag eller min sambo störs av det. Kan dock själv tycka att det blir lite jobbigt vid orgasmer om man har sex på natten (blött när man ska sova)
    Man vänjer sig... *S* Skaffa plastad frotté istället för handdukar. *Tips bara*
Svar på tråden Squirting och annat kladd