• tombraider

Present till 6-årig tjej!!!!??? Hjälp!

Vi ska på en liten tjejs sexårskalas och jag har ingen aning om vad jag ska köpa i present...
    Jag känner varken henne eller hennes famij speciellt bra. Jag vet inte vad hon är intresserad av eller så. Någon som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Present till 6-årig tjej!!!!??? Hjälp!
  • Snooze

Pyssel....gör-egna-smycken-kit, gör-din-egen-tvål-kit, glitterpennor, doftpennor, dagbok med lås, utklädningskläder, leksakssmycken, finare pärlor, bokmärken och pärm, Bratz, suddgummin (flera, så hon kan börja samla), badkulor, snygg tröja....

Det finns absolut inget lättare än att köpa presenter till en tjej i den åldern

• Lena
    Snooze skrev 2008-10-11 14:27:12 följande:
    Pyssel....gör-egna-smycken-kit, gör-din-egen-tvål-kit, glitterpennor, doftpennor, dagbok med lås, utklädningskläder, leksakssmycken, finare pärlor, bokmärken och pärm, Bratz, suddgummin (flera, så hon kan börja samla), badkulor, snygg tröja....Det finns absolut inget lättare än att köpa presenter till en tjej i den åldern
    Om hon är tjejig ja...
  • Snooze

Vilket jag å andra sidan utgick ifrån, det är vad TJEJER brukar vara.....annars skriver man att det är en killig tjej man behöver presenttips till

• Lena
    Snooze skrev 2008-10-11 16:35:36 följande:
    Vilket jag å andra sidan utgick ifrån, det är vad TJEJER brukar vara.....annars skriver man att det är en killig tjej man behöver presenttips till
    Hon skrev det var en tjej hon inte kännde hur ska hon då veta sånt? Är det då inte bättre med neutrala presenter?
  • Boel1

Lego, om du vill köpa något neutralt, annars är barbie ett tips.

• Aja 75

Pennor,sudd,block att skriva i. Pusselgrejer brukar alltid gå hem. Snoddar,hårspännen. Finns ju böcker tex Jag lär mig räkna,skriva,läsa.

• Ula

biobiljett
    dvd-film
    blomma
    liten chokladask

köp något enkelt. Om hon inte känner dig så väl blir hon nog glad bara av att få en present ändå.

• Myrtille

Jag tycker det är jättebra med pyssel, typ stämplar och färg till T-shirttryck eller suddgummigjutarkit, gör-din-egen-studsboll och sådant.

• Myrtille

Är det din sida, eller?

mammasnäll skrev 2008-10-16 09:32:38 följande:
    en liten skyddsängel kanske :) www.wishdesign.se
  • tombraider

Tack för alla tips!
    Det blev ett pyssel-kit med pärlor och små askar och glitter mm.
    Jag tror hon blev glad, hon verkar vara en lite "tjejig tjej".

Svar på tråden Present till 6-årig tjej!!!!??? Hjälp!