• Anonym (sexgalning)

Bästa porrfilmen du sett?

Är så trött på att sitta och dra hem massa dåliga p-rullar, så nu ber jag om hjälp. Inget vanligt in och ut, gärna något extra, och där man ser att tjejen verkligen njuter. Analt, gruppsex, lite bondage kanske =) bara man ser att tjejen njuter (inte stönar överdrivet och fjantigt) En porrfilm för tjejer helt enkelt, dock lite hårdare bara om ni förstår vad jag menar =P

• Svar på tråden Bästa porrfilmen du sett?
  • Anonym (sexgalning)

Ingen alls?

• Spicy woman

Finns det verkligen bra porrfilmer då?

• Anonym

ja i slutet av 80talet faktiskt såg jag en bra p-rulle tagen på bargärning den var faktiskt bra och dessutom hade den handling för övrigt e jag inte förtjust i porrfilmer

• SaraOls

Tjejen njuter väl i alla porrfilmer?

• Anonym (sexgalning)

Ja ni som inte gillar porrfilmer kanske inte borde svara i denna tråd, alla har oilka åsikter. Jag gillar det, så enkelt är det.

• Anonym

Jag gillar amatörfilmer! Tycker det är upphetsande att se "vanliga" människor i aktion. Nån som har tips på bra amatör-rullar?

• Spicy woman
    Anonym (sexgalning) skrev 2008-10-13 13:05:55 följande:
    Ja ni som inte gillar porrfilmer kanske inte borde svara i denna tråd, alla har oilka åsikter. Jag gillar det, så enkelt är det.
    Jag frågade om det fanns bra porrfilmer. För jag tycker alla man har sett är likadan och man orkar bara se i 10 min.
  • Janneman

Det finns bra sk. featurefilms, som har mer eller mindre vettig story. Ofta producerade av stora bolag som Vivid eller MAX.
    Har sett en del 90-talsmaterial som var riktigt ok. 2,5 timmar långa, för att kunna kombinera handling med sex. En var på samma story som Bonnie&Clyde. Pirates har snygga sexscener även om en del här på FL finner handlingen skrattretande i övrigt.
    Sen är ju smaken väldigt olika. Det mesta som visas på TV-kanalerna är ju tråkigt på 2-10 minuter. Men det får väl inte kosta något att köpa in. Det finns förresten Mike Beck regisserade svenska filmer som är ok. Typ "Ridskolan 1-4" Googla så får du mer tips på hans produktioner. Dom påminner lite om gamla dansk gladporrfilmer, men med bättre kvalite.

• Nisseblubb

"Deeper" är bra t.ex.
    Finns ju tonvis med bra porr där ute om man orkar leta :)

Svar på tråden Bästa porrfilmen du sett?