• emson

Någon som bor i Eksjö??

Hej jag och min familj kommer att flytta till Eksjö vid årsskiftet och undrar om det finns några andra mammor här och lurar på familjeliv. Jag är hemma med två barn en 2 årig pojke och en 3 månaders flicka. Självklart söker jag kontakt med andra ma´mmor då staden är helt ny för oss. Kommer ursprungligen från Tranås men har varit på vift i sverige i snart 4,5 år. Nu är vi i alla fall på väg hemåt till viss del då mannen fått jobb i Eksjö, förhoppningen är att det ska lösa sig för mig också så att jag slipper pendla till Växjö.

• Svar på tråden Någon som bor i Eksjö??
  • kanal3

Hejsan! Jag bor i eksjö och har en dotter. När kommer ni att flytta hit?

• kanal3

Oj, såg nu att du skrev att ni skulle flytta hit vid årsskiftet. Läste lite för snabbt. hoppas att ni kommer trivas här! :)

• emson

Hej kanal 3! Vi flyttar förhoppningsvis några dagar innan nyårsafton om det löser sig med lägenheten vi ska flytta in i. Kikade in i ditt krypin och såg att din dotter var 2 år. Går hon på förskola och jobbar du?

• kanal3

Hoppas att ni får flytta några dagar innan då. :) Vi ska flytta nu vid slutet av oktober till en annan lägenhet här i eksjö. Ja hon går på förskola, ska din son börja på förskola här i eksjö sen? Jag har tyvärr inget jobb, söker efter det för fullt. Du är mammaledig nu eller?

• A plus H blir W

Hej! Jag har precis flyttat till Eksjö, söker också andra mammor =) Har en pojke på snart fyra månader!

• PicaGirl

Hej! En Eksjömamma här!!

Jag har en son på tre år och en dotter på ett år. Vi bor centralt mitt i lilla Eksjö.

/PicaGirl

• Skånetösen81

Hej! Har en son på 1,5 år! Studerar till lärare och min sambo arbetar på regementet. Vi bor i Lyckeberg med vår hund Bailey. Hoppas ni kommer trivas i Eksjö och att vi kanske kan lära känna varandra.
    Ha det gott och lycka till med flytten!

Svar på tråden Någon som bor i Eksjö??