• Anonym

glidmedel för analsex?

Vilket är det bästa glidmedlet för analsex? Vill ha tips på bra glid för skönt rumpsex med frun.

• Svar på tråden glidmedel för analsex?
  • Anonym (klick)

vi använde vanliga klick från apoteket. Gled bra

• Anonym (i like it)

Vi använder apotekets egna, den som är en blå/turkos tub. Fungerar alldeles utmärkt!

• Anonym (i like it)

Ja just det, klick heter den ja!

• Anonym

Det absolut bästa är RFSU:s glidmedel!
    Har provat analsex med både Klick och apotekets glidmedel, men RFSU:s var överlägset bäst.

Vi hade analsex 4 ggr på en natt när vi använde RFSU glidmedel...

• Anonym

ok! det har vi provat, funkade bra. Hoppas på nått annat glid för ingång bakvägen.

• Anonym
    Svar på #4
    tack för tipset. vart köper vi det?
  • Anonym

vart köper vi rfsu:s glidmedel?

• Anonym (Anonym 4)
    Anonym skrev 2008-10-11 21:23:00 följande:
    vart köper vi rfsu:s glidmedel?
    Jag vet faktiskt inte. Jag fick det av mina vänner i 18-årspresent, haha.
    Trooooor att de hade köpt det på ungdomsmottagningen...
  • Anonym
    Svar på #9
    får googla på nätet efter återförsäljare eller beställa.
  • brokig

rfsu:s glidmedel är KLICK, finns både silikonbaserat och vattenbaserat. Silikon anses generellt vara bättre vid analsex eftersom det består längre (abosrberas inte direkt) och är drygare. Funkar dessutom med kondom vilket inte vaselin och babyolja gör (kondomen kan luckras upp av dessa...). Annars ger ju babyolja också bra glid som består.

• Anonym (Anonym 4)
    brokig skrev 2008-10-12 00:17:44 följande:
    rfsu:s glidmedel är KLICK, finns både silikonbaserat och vattenbaserat. Silikon anses generellt vara bättre vid analsex eftersom det består längre (abosrberas inte direkt) och är drygare. Funkar dessutom med kondom vilket inte vaselin och babyolja gör (kondomen kan luckras upp av dessa...). Annars ger ju babyolja också bra glid som består.
    Men det finns ett annat glidmedel från RFSU.
    En liten vit tub, som det står RFSU på, med stora bokstäver.
  • brokig

Ja, RFSU har ett glidmedel till som heter glid. Det är vattenbaserat. Det går att köpa på rfsu:s webshop bla.

Svar på tråden glidmedel för analsex?