• MidvinterAngel62

    Biverkningar på Iktorivil!?

    Min dotter mår inte alls som hon brukar just nu..Undrar om det kan vara biverkningar på Iktorivil..Alice är arg och ledsen, missnöjd och otålig nästan hela sin vakna tid..Urjobbigt!
    Undrar om ni hört eller varit med om det ni med? Har självklart sökt läkare massor med gånger för det..som säger att dom inte tror det..men men..

  • Svar på tråden Biverkningar på Iktorivil!?
  • ellie2

    Hej!
    Min son har inte haft Iktorivil men har provat en massa olika ep-mediciner. Känner precis igen symptomen och jag har också pratat med läkarna och hävdat att det måste vara biverkningarna. I början var det väldigt tveksamma och trodde inte att han skulle påverkas så mycket. När vi så har slutat med medicinen har han blivit mycket mer välmående. Nu när han är två år är läkarna helt överrens om att han reagerar kraftigt på medicinerna och att vi därför måste ta det väldigt lugnt med upptrappningar och eventuella nya mediciner. Så ge dig inte om du tror att det är biverkningar hon mår dåligt av.

  • ellie2

    Usch ja, det vill man ju såklart inte. Vi har aldrig varit utan medicin. Har gått över till andra direkt. Ibland har det räckt med en liten justering i dosen.
    Vad skönt att hon är krampfri. Lycka till

  • Knej

    Iktrovil (klonazepam) är en benzodiazepin eller fan det stavas kallas och en mycket starka droger som kan ge värre abstinens en tex heroin. Det är helt jävla sjukt gjort av läkare att skriva ut det överhuvudtaget särksilt till unga.. Hoppas hon du skrev om mår bättre och inte använder skiten längre. Ha det!

Svar på tråden Biverkningar på Iktorivil!?