• TigerLinn

bästa blogg sidan?

hej
    jag funderar på att börja blogga mest om smink och liknanade hudvård m.m. och hur jag gör mm. vad jag använder och sådant..

nu är jag inte så inne på vilken sida som är bäst?
    kostar dom något eller är dom gratis?

skriv gäran för och nackdelar med olika sidor så ser vi vilken jag väljer...

sedan bara för att jag är nyfiken. har hört att man kan tjäna pengar på sin blogg hur gör man då eller är det en myt?

• Svar på tråden bästa blogg sidan?
  • tinni78

blogspot.com och blogg.se är väl de vanligaste bloggarna. Vilken som är bäst beror väl på hur man trivs med bloggen och vilka funktioner man vill ha. Jag har blogspot.com och är nöjd med den.

Du kan tjäna pengar på din blogg genom att lägga in reklam i den och det kan du göra i båda dessa bloggar. Googla på "tjäna pengar på blogg" eller något liknande.

• TigerLinn

fler tips?

kan tillägga att jag vill att de ska vara enkelt att hålla ordning på sida lätt at ladda upp bilder m.m

enkelt at tlägga in reklem om man skiulle filja tjäna lite pengar..

• Mrs Andie

Jag skulle rekomendera www.wordpress.com det är en bra sida. Och man har stort uppladdningsutrymme för bilder. Många bra och fiffiga funktioner som man kan ha användning för plus att man enkelt kan avläsa statestik för sin blogg om man är intersserad av att veta sådant.

• deauville
    Andie skrev 2008-10-14 15:56:16 följande:
    Jag skulle rekomendera www.wordpress.com det är en bra sida. Och man har stort uppladdningsutrymme för bilder. Många bra och fiffiga funktioner som man kan ha användning för plus att man enkelt kan avläsa statestik för sin blogg om man är intersserad av att veta sådant.
    På wordpress måste man betala för att kunna ändra sin layout från en standardmall till en egen vilket jag personligen tycker är genomuselt.
Svar på tråden bästa blogg sidan?