-
-
Svar på tråden Var hittar jag billiga resor till london tur och retur?
-
Kolla på Ryanair. där brukar det finnas flygbiljetter för ngr tioor ibland... Ska du bo billigt så kan du gå med i couchsurfing.com (eller dyl adress) som innebär att man kan söka folk i världen världen som gärna har turister sovandes på sin "soffa" madrass/extrarum gratis....
-
Sterling också.
-
Hotell är jag inte ute efter då jag redan har sovplats. Jag hittar dock bara resor för 2000 kronor, men jag vet folk som har åkt för bara 300 kronor (?!).
-
Googla.
Slå in billig resa london.....så hittar du länkar. -
Jag har googlat och hittar bara resor för ca 2000 utan hotell.
-
Blocket har jag också kollat på och de hade ju jättebilliga priser, men inget datum som jag kunde.
-
Ryanair var skitbra! men var ligger skavsta i sthlm? vad är det för flygplats?
-
Det kan också vara värt att kolla upp vad transfern kostar mellan de olika flygplatserna och London. Hamnar du på en flygplats där ett visst flygbolag har monopol på transfern kan det kosta en del.
Billigast är det att flyga på udda tider. Tex: flyga dit sent på kvällen och hem tidigt på morgonen. -
Skavsta ligger utanför Nyköping................. Om du flyger med Ryan Air så landar du på Stansted och måste åka buss eller tåg in till London, tågen är smidigast tycker jag och kostar ca 300 spänn t o r.
-
Vad är transfer?
Jag blir hämtad från flygplatsen så jag slipper buss eller tåg -
Transfer är just sträckan mellan flygplatsen och city. Men det är ju jättebra om du blir hämtad!
-
Nu åker ju jag från Göteborg, men betalar ca 500 inkl väskan (annars kostar biljetterna ca 300 kr) Landar utanför London, men sätter mig bara på bussen in till centrala London och det kostar 10 pund = ca 120 kr! Jätteenkelt och billigt!
-
Ryanair i Västerås flyger också till London har jag för mig.