• Anonym (mmm)

Var kan man köpa latexlakan eller plastad frotté?

Jag älskar mina fontänorgasmer men tusan vad det är jobbigt efteråt när det blir blött överallt trots handdukar... någon som vet var man kan få tag i latexlakan eller plastad frotté? Ni som har det, lägger ni på det precis när ni ska ha sex eller hur gör ni? har ni vanligt lakan över då? Inte så hett om man har vänner hemma och någon tror att man kissar i sängen . Latex fattar väl folk, men plastad frotté?

• Svar på tråden Var kan man köpa latexlakan eller plastad frotté?
  • Queentizzan

Vi hade stora problem att hitta plastad frotté men hittade på börjes i tingsryd. HAHA
    jag vet juinte vart du bor så de hjälper kanske inte dig alls.
    Vi letade lääääääng innan vi hittade de där.
    Latex lakan kans du kanske köpa i någon sex butik? kolla runt lite på nätet.

• Anonym (IKEA)

Säger som Krulle, på IKEAs barnavdelning finns det plastad frotté. Kostar ett par tior för en fyrkantig lapp. Men man kan ju köpa flera och ha för vana att ha dem under lakanen var gång man bäddar rent. Kräver ju ombyte så man hinner tvätta dem då

• Anonym (mmm)

Aha, så det är alltså inte heltäckande lakan? Känns ju som att de kan glida runt lite isåfall Nja, det känns ju fräschast att ha nåt man kan tvätta, men jag vill ju ha dem stadigt över hela sängen så man inte behöver känna att ja, precis här måste jag vara.

• Anonym

I Ullared finns plastad frotté i alla möjliga olika storlekar på barnavdelningen, köpte även på nåt torg på metervara, tror det var 150 brett och längden kunde man bestämma själv.

• Hella031

kan det inte finnas plastat frotte på lpm i tex tygbutiker? bara en tanke som slog mig..

• War

Latexlakan brukar stå att finnas i välsorterade sexbutiker, bara att googla på det.

• Blå delfiner

Babayland, ikea, tygbutiker.

Men jag tycker ikeas e värdelösa faktiskt, se är tunna och prassliga. De har inte den där riktiga frotten längre...

Latexlakan finns som sagt i det flesta sexbutikar på nätet.

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Anonym (mmm)

Men är det fräscht med latex då? Jag antar ju att man har vanliga lakan över, torkar man bara av latexen med en våt trasa eller hur gör man?

• Anonym (haha)

Brukar ni ha vännerna i sängen? Varför skulle de upptäcka vad ni bäddar med?

Över till din fråga. Ellos hade väldigt billig plastad frotté för drygt ett år sedan när vi väntade bebis.

• Krulle

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70096848

Bra att veta
    Madrasskydd med resår; passar madrasskombinationer i samma storlek och max. 30 cm höjd.
    Ett vattentät lager hindrar vätska att tränga igenom.
    Andas; transporterar ut fukten.
    Skyddar madrassen mot fläckar och smuts och gör att den håller längre.
    Robust men ändå tunn och komfortabel att ligga på.

• Anonym (mmm)

Tack så jättemycket!

Svar på tråden Var kan man köpa latexlakan eller plastad frotté?