• Valaina

Pyssel/scrap/kortmakeriträff i Västerås, anyone???

Nån som vill träffas och scrappa/pyssla/göra kort i Västerås? Eller är det någon som vet nån grupp/plats där västeråsscrappare träffas? (Vet att det är mässa här snart, men jag menar nåt mer kontinuerligt?)

• Svar på tråden Pyssel/scrap/kortmakeriträff i Västerås, anyone???
  • orpan

mässa när då? jag bor lite längre bort men bara utanför sala
    !

• Valaina

1 november... Ska kolla upp länken..återkommer när jag hittat den

• orpan

oki låter ju skoj iaf! håller det på en hobby nivå, mest diggar jag digiscrap, skräpar inte så mycket...hehe men på riktigt är ju ändå på riktigt

• Valaina

Här kommer länken! Jag tänker nog gå iaf...kanske till och med delta i själva "maran"... 50kr och en goodiebag på köpet och få en möjlighet att sitta med andra från 11-21 (om man vill).

www.stampelochscrapyra.se/

• orpan

hejsan nu har jag anmält mig! det verkar ju as skoj, har aldrig vart på nått liknande men kul verkade det! ska du anmäla dig?

• Valaina

Jag har anmält mig! Men vet inte om jag vill tävla hoppas kunna bestämma det senare, slängde iväg en fråga om det i anmälningsmailet... Vad kul då kanske vi ses irl!

• orpan

jag valde tävlingskitet, bara för skojs skull...det verkade som att det var ganska många som valt det också så det blir nog tufft att vinna, men som sagt kan ju vara skoj att ha ett högre mål!japp det gör vi nog, IRL

Svar på tråden Pyssel/scrap/kortmakeriträff i Västerås, anyone???