• Anonym (hjälp)

Jag onanerar för fult för o våga visa..

Det här kommer låta helt sjukt..:)

Jo, jag har en ny kille. Har i tidigare förhållanden fejkat för jag har inte kunnat få orgasm. Men vill verkligen inte fejka längre.
    Jag kan ge mig själv orgasm genom att smeka mig men det tar lite tid..
    Nu vill min kille att vi ska onanera bredvid varann tills jag kommer. Han vet att jag har svårt att komma men vill verkligen att jag åtminstonde ska kunna ge mig själv orgasm när vi har sex.
    Men grejen är att jag har så svårt för o slappna av, jag skäms lite över att onanera med honom. Och då främst för att jag onanerar så fult. Jag menar, på film o så som jag har sett så smeker sig tjejerna lugnt o fint liksom. Jag måste tokgnugga klittan för att det ska gå. Och helst samtidigt ha ett finger i mig. Hur sjutton ska jag våga göra så inför honom? Kommer han inte tycka jag är jättekonstig då?

• Svar på tråden Jag onanerar för fult för o våga visa..
  • Anonym

Han kommer nog att bli väldigt tänd =) Är det verkligen något som onanerar så graciöst ? =)

• Anonym (Mrs X)

Nej, jag kan så gott som till 100 % LOVA att han inte kommer tycka nått annat än att det är upphetsande hur du än gör!!!
    Han vill att du ska njuta, och förmodligen tänder han på att se dig göra det. Det är ingen stilstudie det är lust!
    Jag gillar själv att se när nån onanerar och det är inte hur stilfullt det är som tänder mig, utan att det är äkta och jag ser hur skönt den andre har det.
    Jag fullkomligt hatar när man ser att den som onanerar liksom gör sig till..showar för att få bra vinklar osv. Vad jag helst vill se är såna där grejer som man gör när man är mitt uppe i det..kanske nån skum min eller ryckningar..så jag verkligen kan se hur skönt den andre har. Hoppas verkligen du kommer över dina tankar och tar chansen att njuta med honom!

• minnlis

Tror du på riktigt. att de kommer i porrfilm....

• Anonym (Man)

Ok.. men hur "läckert" är det att se en man rycka hysteriskt i sig?? det om något är ju en rätt kul syn... så gnugga på, han kommer att älska det... :)

• Gung Ho

Anonym (hjälp) skrev 2008-10-12 22:02:36 följande:

Det här kommer låta helt sjukt..:)Jo, jag har en ny kille. Har i tidigare förhållanden fejkat för jag har inte kunnat få orgasm. Men vill verkligen inte fejka längre.Jag kan ge mig själv orgasm genom att smeka mig men det tar lite tid..Nu vill min kille att vi ska onanera bredvid varann tills jag kommer. Han vet att jag har svårt att komma men vill verkligen att jag åtminstonde ska kunna ge mig själv orgasm när vi har sex.Men grejen är att jag har så svårt för o slappna av, jag skäms lite över att onanera med honom. Och då främst för att jag onanerar så fult. Jag menar, på film o så som jag har sett så smeker sig tjejerna lugnt o fint liksom. Jag måste tokgnugga klittan för att det ska gå. Och helst samtidigt ha ett finger i mig. Hur sjutton ska jag våga göra så inför honom? Kommer han inte tycka jag är jättekonstig då?
    Vafan, det där du beskriver på film....ZzzZZzZ *gäsp*
    (Min sambo kör en liknande stil, och det är inte det mest spännande (utöver att det upphetsande när hon har det skönt).

Skulle bli askåt om någon smekte helt vilt med ett finger i sig!!

Kör på bara!!!
  • Ekorrfamiljen

Herregud vad porrfilmer förstör(t) tjejers sexliv! Gör det skönt för dig själv, på det vis du behöver! Gillar han det inte så är det väl hans problem, inte ditt!

• jenny99

jämför aldrig porr med er.
    porr är underbart,tycker jag.
    men jag är glad att porr är porr,att den sällan kommer in i vårt sexliv.

Det är det som är grejen,du är helt underbar som du är..för din man/sambo.han kommer bli jätte tänd.
    Jag blir tänd när min man runkar.hur det ser ut i pfilmer tänker jag inte ens på då,för det är ju vi två som har sex just nu.

så onanera du precis som du vill,för det är tändande hur du än gör det,och går det för dig så tänder det han ännu mer.

• Anonym (hjälp)

TACK! För alla fina svar.:)

Det känns en hel del bättre efter att ha läst era svar. Och ni har ju rätt. Det skulle inte spela nån roll hur tokigt han än runkade, jag skulle bli superkåt av att se honom njuta så..
    Det gäller bara att inse att det nog gäller för honom med..

Men jag är fortfarande riktigt nervös.. :( Imorron kommer han hit och då har han nog tänkt att vi ska göra så..
    Shit..

• onetwothree

kör hårt! :)
    jag delade en ny upplevelse med min kille angående det häromdagen, eftersom vi för tillfället bor långt ifrån varandra fick det blir onani-sex via webkamera, haha :) inte brydde jag mig om vad han gjorde eller inte gjorde, så länge han hade det skönt, och jag tror inte att han tänkte så mycket heller.
    varför inte köpa en klitorisvibrator förresten? då slipper du göra jobbet själv ;)

• Qywez

Försök koppla av, så löser sig allt .
    Det är bra att du inte tänker fejka din orgasm mer, det förlorar du bara på själv, njutningen är även för din skull, så njut fullt ut .
    Du kan få orgasm, det vet du, så det är bara avslappningstekninken du behöver träna in, att ge dig hän åt allt och bara njuta ;-D.

Svar på tråden Jag onanerar för fult för o våga visa..