• Anonym

Kan någon tipsa mig om en BRA privat gynekolog i Jönköping? Läste precis om någon som råkat ut för någon otrevlig...

...o han fanns visst på Östra Storgatan. Ser på eniro.se att det finns 2 olika på Östra Storgatan och de är de enda jag får upp.

Vilken ska man välja om man vill göra ett vul?

Tack!!!

• Svar på tråden Kan någon tipsa mig om en BRA privat gynekolog i Jönköping? Läste precis om någon som råkat ut för någon otrevlig...
  • Caranlachiel

Så vitt jag vet finns det också två på Östra Storgatan - den ena heter Thomas Katzin. Han har varit min gynekolog vid vanliga undersökningar. Den andra heter Carl-Johan Granqvist och till honom gick vi för en parutredning och fick hjälp att bli med barn.

Kan absolut rekommendera båda! Har hört att han som var innan Granqvist (men på samma klinik) var riktigt dålig, men har inte hört något dåligt alls om Granqvist.

Men Granqvist sysslar mest med fertilitetsproblem, så om du "bara" vill göra ett vul kan jag rekommendera Katzin. Han har mycket kortare köer! Hans mottagning ligger i samma trappuppgång som Hudoteket.

Vecka 17 - and counting!
  • Anonym

Tack för ditt svar! Vet du hur tidigt man kan se något på ett vul?

• Caranlachiel
    Anonym skrev 2008-10-13 09:58:54 följande:
    Tack för ditt svar! Vet du hur tidigt man kan se något på ett vul?
    Ibland går det i vecka 6, men ofta är det bara en fosterhinna man ser då. Säkrast är nog att gå i vecka 7.
    Vecka 17 - and counting!
Svar på tråden Kan någon tipsa mig om en BRA privat gynekolog i Jönköping? Läste precis om någon som råkat ut för någon otrevlig...