V28- Orkar knappt göra något på jobbet längre, helt utpumpad!
Är i v28 och det känns som hela kroppen ska falla ihop snart.
Sitter just nu på jobbet och orkar knappt läsa för ögonen är så trötta och kroppen är helt slut.
Har ett stillasittande jobb. Kontorsstolen ca 7h (lunch och raster ca 1h)! Och det är så himla jobbigt för ryggen så att det känns som den ska gå av ibland.
Speciellt på eftermiddagarna. Vill bara åka hem och lägga mig i sängen nu, även om det gör ont i ryggen då med. Det går nästan aldrig riktigt över. Vissa dagar är bättre än andra, tex helgerna är bättre än arbetsdagarna för då kan jag göra precis det som känns skönt och rätt för kroppen.
Ska till BM på torsdag, ska se om jag kanske får träffa en doktor och prata om mina besvär. Det är ju himla jobbigt. Vill gärna trappa ner på arbetet.
Det dumma är ju också att jag knappt får något gjort. Är så seg i huvet, seg på att tänka, orklös, energilös.
Går upp minst 3 ggr varje natt och kissar och 1 gång och värmer vetepåsen som jag kan ha i svanken. Sen vrider och vänder man på sig hela tiden också. Det går ju bara ligga på sidorna nu eller lägga upp ett berg kuddar bakom ryggen så man halvsitter.
Någon annan som har problem?
Hur lyckades ni arbeta?