sollefteå bb ( webbisar)
är det någon som vet om man har slutat med webbisar på sollefteå bb? finns inga nya på hemsidan allafall
är det någon som vet om man har slutat med webbisar på sollefteå bb? finns inga nya på hemsidan allafall
menar du nytagna foton på bebisar? eller va?
det finns inga alls för man väljer sollefteå så får jag inte fram något men väljer jag den gamla så för jag bara fram barn som är födda senast i mars 08
För det första så föds det väldigt lite barn i sollefteå kommun. Men sen så får väl familjerna själv välja om dom vill lägga in sina bebisar. Sen så bytte dom väl system i somras va?
det är väl inte bara folk från sollefteå komun som lägger in sida barn där utan alla som vill som föder där tex kramfors. det brukar alltid vara många webbisar däe just nu är det inga
hmm låter konstigt. Jag vet att dom bytte system innan sommaren. eller något sånt. (pappa är ittekniker för landstinget)
Några borde väll vilja lägga ut sina bebisar. både från övik s-svall solle kramfors ullånger mm.
Ioch eftersom det finns kvar på hemsidan så är det ju ej borttagit.
de enda som har nya webbisar är ö-vik inte sundsvall bb eller sollefteå bb
låter ju jätte konstigt. kanske ska ringa och fråga min pappa senare haha
är du ute efter någon speciell bebis?
jo min kompis fick barn i slutet av veckan och hon sa att de skulle lägga ut när hon gick med henne har inte talat med henne så jag vet inte om de tog något kort eller inte
aja då förstår jag Det är kul att höra att det föds lite barn i hemtrakten iaf