• zebran84

Fotsack eller inte det är frågan..

Jag vill fråga er föräldrar som har fotsack på barnvagnen om hur mycket du använt den?
    Eller tycker du att den var onödig?
    Jag är i köptankar nämligen...
    (emmaljunga city cross blir det iallafall, men med eller utan fotsack får vi se..)

• Svar på tråden Fotsack eller inte det är frågan..
  • Pysen

Jag använder fotsacken så fort det blåser och på vintern när det är kallt...!

• myskulan

Hoppar in med en till fråga om det är ok TS? ;)
    Ni som använder fotsack har ni åkpåse också då? vindtät?

• HannaT

Jag har nu en begagnad E-ljunga Twin City Cross UTAN fotsack och jag saknar det jättemycket.
    Det känns lite tidigt/varmt att börja med åkpåse, men nu måste jag ha en filt över killarnas fötter. Funderar på att köpa till en fotsack.

• Busbellan

Jag har tre barn och har ALDRIG använt fotsacken till nån av dem när de åkt vagn.

Mamma till Nora, August och Ella
  • Bobbenn

Footsack tycker jag e överflödig. Jag har fleece åkpåse nu och sedan fleece fodrad vinteråkpåse

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.
  • SkönaGG

Jag använder footsack men inte åkpåse då jag har kläder efter väder under men tycker det är bra med blåsskyddet.

A 2004 & B 2006 & C 2007
  • Jolley

Jag har tre barn och tror jag använt fotsack EN gång, och de´n var inte på länge den gången. Nä, vi har åkpåse istället när det är kallt, annars bara en filt.

• Tingeling83

ja bara haft åkpåse aldri fotsack .. får se om ja ska ha de denna gången , men då ska jag ej ha åkpåse utan bara fäll ofilt

• Fam SuorantaDahl

Jag använder fotsacken jätte mycke. Hon brukar ha en filt på benen under om hon inte har fleece overallen. Till vintern blir de väl tjockare overall (om de blir kallare) filt på benen & fotsacken.

• zebran84

tack för alla svar.. blir att fundera lite mer på detta.. men det kanske är onödigt med fotsack om man har overall och sen filt .

• Nimbuz

Jag har fotsack just nu i vagnen och även en filt på honom. Tycker den skyddar bra mot blåst och perfekt när han sover i vagnen.

När jag kommer ha åkpåsen kommer jag inte använda fotsacken över om det inte blåser extremt mycket

Svar på tråden Fotsack eller inte det är frågan..