Hårig mage?
är det normalt att håren på magen blir något mörkare under graviditeten,kanske även lite längre? håren är formade som en rand över naveln och neråt. lika som randen man får normalt under graviditeten.
är det normalt att håren på magen blir något mörkare under graviditeten,kanske även lite längre? håren är formade som en rand över naveln och neråt. lika som randen man får normalt under graviditeten.
har inte märkt av att håren blivit mörkare, men de ser ut som om jag e jätteluden på magen nu. och de har jag aldrig varit innan.. håren står upp liksom.. inte så snyggt =)
ja det är helt normalt...
börjar få lite mer hår på magen nu..SVARTA hårstrån!!
Hoppas det är "normalt", jag får nämligen som en raggarsträng när jag är gravid, och svart hår runt naveln...
kanske jag håller på att bli en man? *skojjar*
Haha nej med eller utan hår, är det nån gång man är så kvinnlig man kan vara så är det nog nu
jag har också pryts av behåring.. hel skumt!!
Jag undrar mest om det försvinner efter grav eller om jag alltid kommer se ut som en mammabear efter detta??
samma här, det e ju inte sexigt precis men hoppas det försvinner sen igen bara.
har tyvärr också fått hårig mage... inte kul! Men magen är ju fin med kläder på iallafall :)
Håriga magar var det här ja!!! *hahahaha*
Här har ni en till, men min är mest luden och min respektive retar mig ofta och mycket för det... Nåja...
Tur är det iaf att mitt är blont!