frisör i uppsala !!!!!
Är i stort behov av en klippning men vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Är det någon som kan hjälpa mig att hitta en bra (billig ?) sådan i uppsala city snarast...
Är i stort behov av en klippning men vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Är det någon som kan hjälpa mig att hitta en bra (billig ?) sådan i uppsala city snarast...
Estetica (vet ej om det stavas så) är helt kanon! Ligger i hörnet till Vaksalatorg. Man måste dock boka långt i förväg!
Hmm, efter att ha botaniserat bland Uppsalas frisörer i snart 10 år så har jag krasst konstaterat att man får välja mellan bra eller billig.
Jag är nöjd med hårjouren, men där kostar en klippning 340kr (vilket är jättedyrt tycker jag). Men det är en av de få salonger jag är nöjd med.
En salong som jag absolut *inte* rekommenderar är Hårfixarna på Dimgatan. Vilka kvacksalvare!!
Jag har klippt mig flera gånger hos Hair Team på Sysslomansgatan, tycker att en av de tjejerna där var jätteduktig med mitt korta hår. Minns dock inte vad det kostade.
Akta er för att färga håret/klippa er hos Olssons frisörer i Gränby Centrum. En viss person där ( nämner inga namn.. men hon har figurerat i en tv-såpa för några år sen..) skulle bleka min utväxt och det slutade med att hon förstörde hela mitt hår. Jag blev kycklinggul i hela håret och en del av mitt hår gick av....Eftersom jag inte var nöjd så gick jag tillbaka och krävde att dom skulle fixa mig...Hon var inte värst trevlig och pratade skit om ALLA sina kunder, jag satt själv och hörde hur hon kallade vissa tanter som kom in och klagade på henne för "jävla kärring". En tant hade köpt ett schampo av henne som inte skulle färga hennes blonda hår, men när hon hade använt det så vart hennes hår grått...Jag satt och blev färgad av henne då, och fick lite småpanik när jag hörde alla klagomål på henne..hon kunde inte ett skit! Så passa er för att gå dit....
Tack alla för era svar bra som dåliga....
gick på en dropin tid i G-sunda och det blev väl ok..men bättre kunde det blivit...får väl duga ett tag. Har ett hår som växer som ogräs så det är ju inte kul att det ska va så jäkla dyrt....