• Pyff

Behövs el-adapter i London?

Puckad fråga kanske men jag har inte varit i England på ett antal år. När jag var där sist så behövde man adapter för hårfön osv, hur är det nuförtiden?

Pyff på er!
  • Svar på tråden Behövs el-adapter i London?
  • Viewsonic

Säkert samma nu. Bästa är nog att söka på nätet, på resebyråer eller ambassaden i Sverige om de har sån info ute.

www.google.se

dator heter det. datOR...
  • Laura05

Ja, det behövs. Brukar finnas på hotellen att låna; gratis eller mot deposition.

• destiny391

Finns aven att kopa pa Claes Ohlsson billigt. Kopte min dar, ar ju tvartom (alltsa sa jag kan ladda min engelska mobil nar jag ar i Sverige) men borde finnas den andra oxa. Kostade typ 35 kronor tror jag

• Pyff
    Laura05 skrev 2008-10-13 17:58:19 följande:
    Ja, det behövs. Brukar finnas på hotellen att låna; gratis eller mot deposition.
    Det låter ju bra................vi bor på ett rätt fint hotell så då borde de ju ha adapter till utlåning.
    Pyff på er!
  • Laura05

Ja, t.o.m. det lilla enkla hotellet jag bodde på hade adapter att låna ut gratis.

• Atjo

Du kan annars köpa en för en slant hos t ex Boots, Superdrug, Argos, Tescos eller Woolworths, för att nämna några. De brukar ha sådana saker. Vet dock inte vad de kostar.

Svar på tråden Behövs el-adapter i London?