• Apoptygma

    Soft air gun :D

    Hallå

    Tänkte kolla om de e nå fler pappor som håller på med "air soft" :)

    Själv springer jag omkring i "varv" utanför Motala varje söndag.
    Vad kör ni med för gera o så skulle ju vara kul o veta :D

    Ha de// Evilstoy

  • Svar på tråden Soft air gun :D
  • Chrille 84

    Hallå ja
    En som håller på med samma som jag!
    Eller ja jag är lite mer passiv nu...
    Med barn och fler ansvar inom hemvärnet så fick airsoften stryka på foten.

    Jag körde som prickskytt med enbart ett bälte med hängsle till och ett överdrags gillie.

    Du då vad kör du?

  • Apoptygma

    hallå..haha, fränt med sniper, men de e ju så jäkla svårt! så jag håller mig borta från det fr tillfället :)

    Själv så kör jag med svart gear från fötter o upp "tru spec uniform",baklava luva o hel väst..
    Mitt main gevär "Linda" är en trimmad VFC HK 416 DX, systema magnum motor,Guarder FTK,Precpipa o 120 fjäder..klockar ca 126 ms nu :D helnöjd...ingår i en grupp om minst 4 när vi kör o de e väl vi som offrar oss förs, så måste väl säga infanterist :P

  • Pappa Baloo

    Halloj håller på med det i bland då brukar jag låna utrustning vi är ca 7st från jobbet som spelar ca 40-50 pers varje helg som träffas sen varge sommar har vi berget ett event där det är ca 1000 softairguns tokar från hela världen som träffas



  • Apoptygma

    mjo, hörde att första svängen av 700 biljetter va slutsålda på 3 minuter :S..vi e ca 30 här i motala när vi e alla. så de e bra kul när det passar alla :D

  • Pappa2010

    Höll på med SA för några är sedan. Hade en Classic Army SLR 105A1 m granattillsats och rödpunktsikte från Classic Army, ett King Arms AG-01 Dragunov m. kikarsikte som jag införskaffat från USA.. Hade en rysk kamou uniform ( byxa, jacka o vindjacka ) i ryska inrikesministreriets blåa kamou samt en uppsättning i "vanlig" rysk kamou ( allt köpt i Ryssland ) till det hade jag en stridsväst, 3-håls Balaclava och en Gilli suit. Allt kostade skjortan och jag ångrar mig som fan att jag sålde det för satan vad kul jag hade med det:)

  • RogerS

    jag köpte lite saker innan jag fick min dotter har där imott inte kommit ut o spela något :(

    min gear består av två AEG 1st ICS m16 m150 och en dboys m4 cqb m120 samt en pistol från TM hi-capa 5.1 med metal slide och rödpunk sikte

Svar på tråden Soft air gun :D