sambon vill inte sova med mig mer..
Min sambo vill att vi har olika sovrum! Han och hans exfru hade det (hon ville det, men han vägrade först..han gav med sig och tyckte det var toppen sa han. När hon ville ha sex lämnade hon dörren på glänt.) Vi blev sambos förra året när jag blev oplanerat gravid, hade då separata sovru från början eftersom jag sov dåligt. Nu är vår son fem månader och han sover med mig i ett rum, sambon sover i gästrummet sedan förra året. Vi har inte sovit en natt tillsammans sedan dess! Jag saknar närhet och vill gärna sova ihop, men när jag påpekade idag att sonen snart kan få eget rum (gästrummet) och vi flyttar hop till samma rum igen..så blev han bara tyst! Trodde han skulle bli glad. Men då sa han ngt om att sängen är för liten att sova två i..sedan mumlade han om att han är en nattuggla och kommer störa mig..till slut blev jag förbannad och ledsen. Då erkände han att han ville vi skulle ha separata sovrum i framtiden..tyckte det fungerat sååååååå bra med exfrun. Vi är mellan 35-40 år gamla..inte ska man redan ha separata sovrum! Jag tycker det är helt sjukt.