• xenaa

NÄr brukar ni skicka ut era julkort?

När ungefär brukar ni skicka ut era Julkort??
    ♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ - ♥ Bönan BF 2oo9-o3-o7 ♥
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden NÄr brukar ni skicka ut era julkort?
  • Lokesmamma

I början av december :)

• Mortill2gubbas

De få jag skickar till brukar få i början/mitten av december.

• Meria

Runt lucia, hittills har de lyckats komma fram i tid. Brukar väl vara innan den 16:e eller så?

♥ Loke -06 & Lillebror v.32 ♥
  • linjes

Annat, skriver jämt alla julkort,lägger dom i en låda o glömmer bort dom varje år

• angelcry

När sista inlämningsdagen är så att dom kommer precis innan julhelgen.

Kärleken ser inte med ögonen utan med själen.
  • Impala59

Röstade på vid lucia- men det blir då när sista inlämningsdatumet är eller typ mellan lucia o sista datumet...

Dock skriver jag dom ganska tidigt- sambon hånar mig varje år.... Han fråga faktiskt för två veckor sen om jag hade skrivit klart julkorten. Jag har ju givetvis inte börjat, men han tycker jag brukar va ute i så god tid så därför är han lite elak

• m00nfl0wer

Julkort? Är inte det bara sååå 90-tal?

Skämtosido. Skickar inga julkort, har funderat på det varje år men har alltid glömt.

• Miss Skellington

Skickar bara ett julkort, till farfar. Det går iväg vid Lucia eller strax efter. Alla andra får en julhälsning via mail, den skickas den 23:e eller på julaftonsmorgonen. Förra året mailade vi ut UL-bilden med ditmålad tomteluva, det var mycket uppskattat bland våra vänner

• doriah

Någonstans runt Lucia, gissar jag...typ alltid "nu-är-det-sista-dagen-dagen".

Fia ღ Elsa & lillfrö bf 26/11
  • bedasplace

Man är i gott sällskap ser jag
    (Lucia)

• MysTic PrincesS

Annat: jag köper kort o kuvert, skriver hälsningar o adresser, klistrar igen.... o sen glömmer jag av det... hehe... likadant varje år... har en fin hög med oskickade julkort...

• Yummie

Vid lucia skulle jag tro nånstans där.

• AllForLove

Fyller alltid i nångång i början av december, men 2 år i rad nu har dom inte blitt skickade utan glömts av och slängts.

• Jessica24

Mitten av december, runt den 15.

♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • Tecken

Om jag skickar julkort, så blir det runt lucia. Brukar bli några till släkten bara.

• elia82

I början av december.

Man kan säga vad man vill om ett syndigt levene.......-men det är allmänbildande.
Svar på tråden NÄr brukar ni skicka ut era julkort?