• zazzza

vad hette en tecknad rymd serie

är det ngn som minns en fransk tecknad serie som handlade om rymden nån gång på 80 talet tror jag ,kanske 90. en rödhårig liten etternisse var med de pratade om andromedagalaxen osså fick man lära sig om kroppens funktioner, röda o vita blodkroppar osånt där?????

• Svar på tråden vad hette en tecknad rymd serie
  • våg

Åh, kommer ihåg serien, men inte vad den hette....

• Snoopy1974

en cellsam historia tror jag

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Zimlis

Kroppen är väl "En cellsam historia" men vad just rymdprogrammet hette minns jag inte

FL-beroendet är ett faktum
  • Snoopy1974

googla det

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Kristin24

Widget?

Go och glad Kexchoklad
  • Snoopy1974

det var en gång...

• Snoopy1974

Albert Barille heter upphovsmannen

• zazzza

ja men det var en gång.. hette den ju.. men den hette ju en cellsam historia oxå va eller ??

• zazzza

jaaa nu har jag kollat länken som Kristin 24 skickade.. det var en gång..rymden hette den, lustigt att jag blanda ihop med en cellsam historia, trodde de var samma på nå vis, men tusen tack till alla som hade bättre minne än mig(smile) TACK

Svar på tråden vad hette en tecknad rymd serie