• aiight

Lancome VS Biotherm

ska köpa rengöring + dagkräm

vilken hade ni köpt av dessa två... eller kan ni rekommendera en annan?

• Svar på tråden Lancome VS Biotherm
  • Flummig

Tycker Biotherm är ett väldigt skönt och vårdande märke, som luktar gott och ger bra med fukt. Lancome har liksom inga direkta bra specialprodukter, i vårdande syfte då. Berors helt på vad du har för hudtyp dock... Men i Lancome så gillar jag Nutix serien, den rosa burken för stressad hy och i Biotherm Aqua source, alla för tott hy och den för känslig hy.. ;)

• aiight

jag har blandad hy.. eller mer åt torrare hållet

Galateis Douceur för ögon och hy

testade denna. fick prov från kicks
    tyckte doften var lite jobbig i längden hehe, men annars nöjd

sen har jag biotherms ögonkräm, och tycker inte den är så bra.
    den med ginseng, orange om du vet

• Fru KM

Skulle inte välja nån av dom. Bland hudvårdande sminkmärken skulle jag ta Clarins.

• Flummig

Japp, vet bägge. Men ansiktsvattnet som du nämner, som doftar ros, tror jag, är ju för torr/känslig hy. Om du har blandad hy är Biotherms gröna serie absolut bäst, Biosource, då den både återfuktar och kontrollerar.
    Testa Lancomes ögoncreme, de är faktist bra, fast det beror också på vad du vill ha för effekt. Hydra zen tror jag den heter.

• humma

Jag är otroligt förtjust i Biotherms rosa serie!
    Men så är jag 35, så den typen av creme är "rätt" för mig just nu, är inte alls lika förtjust i deras andra serier men den rosa!!!!

• aiight

jag är 23

FruKM: har kikat på clarins, har du någon bra dagkräm att tipsa om?

• UppsalaMuffis

biotherm regerar

• Tullemi

Jag är himla förtjust i Biotherm. Dom har en serie som passar min taskiga hy : Biopur

• Senap

skit vs skit - vad ska jag svara?
    Jag gillar Clarins

My sugar is raw
  • Fru KM
    aiight skrev 2008-10-18 21:39:01 följande:
    jag är 23FruKM: har kikat på clarins, har du någon bra dagkräm att tipsa om?
    Beror på vad du är ute efter kika in på Beautyplanet.se där säljs Clarins till bra priser
  • aiight
    Shoegirl skrev 2008-10-19 22:18:27 följande:
    skit vs skit - vad ska jag svara?Jag gillar Clarins
    varför gillar du clarins?
  • Yummie

Om jag minns rätt så är inte Clarins testat på djur. Kika på www.clarins.com
    Själv gillar jag också Clarins, speciellt deras ögoncreme Eye contour gel.

• nyalivet

om du funderar på att köpa lancome så kan du lika gärna köpa loreal för det är lancomes budgetkoncept men innehåller samma ingredienser som lancomprodukterna, men mycket billigare.

Svar på tråden Lancome VS Biotherm