• år78

alanya turkiet och div frågor

har fått tag på ett fint privat boende 1 v 2500 i turkiet
    men funderar skulle ni våga hyra så där?
    han verkar jätte trevlig när man pratar med honom
    sen undrar jag nån som vart i turkiet runt oktober -nov?
    alanya är det mycket för barn?sen undrar ja vad ska man tänka på innan resan?
    hur lång tid tar ett nytt psss?

berätta det ni vet o vill

• Svar på tråden alanya turkiet och div frågor
  • mina små kämpar
    år78 skrev 2008-10-14 07:46:31 följande:
    har fått tag på ett fint privat boende 1 v 2500 i turkiet men funderar skulle ni våga hyra så där?han verkar jätte trevlig när man pratar med honomsen undrar jag nån som vart i turkiet runt oktober -nov?alanya är det mycket för barn?sen undrar ja vad ska man tänka på innan resan?hur lång tid tar ett nytt psss? berätta det ni vet o vill
    jag har varit mycket i turkiet men främst i side antalya, men okt,nov är ju slutet på säsongen, i november slutar de flesta flyg att gå,

var där första v, i november förra året, hade även varit där i september, i november var det jättekallt, på kvällarna gick det absolut inte att gå i sommar kläder utan jeans och tjockare tröja, var pool var iskall men ingen bada ändå eftersom det var så kallt i luften,

i alanya är det oftast ett par grader mer
  • kokos

Jag tror inte det är problem med att hyra privat. Har själv gjort det ett antal gånger och tro mig det kan verkligen bli super!
    Alanya är mer för ungdomar med massa barer osv. Oktober november är slutet på säsongen och börjar bli lite regnigt. Men man kan också ha jättetur med vädret. Jag vet att de har det varmt och soligt där nu mätt i svenska ögon

Svar på tråden alanya turkiet och div frågor