Ska jag köpa en till sulky, eller går det med en brio sitty?
Vi har en EL scooter som vår lilla kille har tagit över efter storasyster som är 3 år. Nu är jag lite kluven till vad hon ska åka i, hon går ju när vi är i affärer eller går till lekpark och så, men vi är ofta ute på längre promenader allihopa, och då behöver hon ju sitta. Vi har en gammal (jätteful!) brio sitty, utan suflett, som vi skulle kunna ha, men då måste jag köpa en suflett till. men man kan ju inte ha nån fotsack på den, känns så kallt att ha henne i den när det är vinter o minusgrader. En scooter eller motsvarande blir ju mer ombonad, och man kan ha en fodrad fotsack till dom, samtidigt som jag kan tycka att det är onödigt att köpa en sådan sulky till, det är ju en begränsad tid som hon kommer åka i den, en sitty känns som att man har nytta av längre, när min lille kille bara behöver sitta inne i affärer osv. Hur skulle ni gjort? Till saken hör att jag kan köpa en britax toodler på rea för 1000 kr, så ska jag ha en mer "scooteraktig" sulky så är det ju bra att passa på idag....