• Lurvtass

Vilket är ditt bästa fynd som du har gjort på Ullared?

Är snart på väg till detta shopping-mecka, äntligen!!

Lite sugen på att höra vad andra anser att de fyndat där?

Så kom igen, VAD har ni fyndat och vad kostade det?

• Svar på tråden Vilket är ditt bästa fynd som du har gjort på Ullared?
  • alvaereva

ekologiska fårskinnsfällar för 135 kr styck!
    sen gillar jag pyjamasarna till barn väldigt mycket. dom blir iofs tvättblekta på en gång men är väldigt mjuka och goa i materialet annars.

• Caranlachiel

Tja... Det blir ju alltid några fynd varje gång jag är där. Svårt att säga vad mitt bästa fynd är. Den här gången är jag mest nöjd med den vinterjacka jag köpte. Den kommer funka även när min mage blivit mycket större - kanske kan jag t.o.m. ha den hela graviditeten. Och även efteråt funkar det eftersom det är dragsko i midjan. Kostade 295 kr.

Vecka 18 - and counting!
  • våg

nästan alla kläder jag köpt där. Köpte lakan till vagnen och spjälsängen, det tycker jag är onödigt dyrt i vanliga fall, så det är jag glad att jag hittade billigt.

• Meria

Overall till sonen för 150:- i storlek 100... bland annat. Mammakläder till mig (linne, tröja och byxor) för 300:- tillsammans var gottit det med

♥ Loke -06 & Lillebror v.32 ♥
  • never die

BRIO racerbilen i trä 49:-

fodrad galon (vet ej pris...men billigt var det!)

BRIO klossar (kommer inte heller ihåg..)

Leksaker till stora tjejen (my little pony, my little pet shop mm) 39, 49, 99(med hus till)

Bodys 29:- & 39:-

Pyjamas till lilltjejen 39:-

Mysbyxor 29:- & 39:-

Vantar, mössor, halsdukar, vattentäta vantar mm för nästan ingenting!

Överhuvudtaget så finns det mycket billigt att ha till vardags och dagis...det gör inget om det blir förstört eller försvinner (tycker man mycket om tex en tröja har man ju råd att köpa två...en hem och en till dagis...)

Lycka till!!

• J71

Babylarm Doro 35+1 för 399 kr i somras! Såg den dock inte när jag var där i september.

• Viran

deras overall pyamasar har varit toppen....
    och även de tvådelade senare

• mammamadeleine

va iof inte jag som shoppade den gången men mamma köpte overall till tösen för nåra veckor sen, den va såå fin! rutig i grått o rosa, höll på o dö när hon sa det men sen när jag såg den blev jag helt förälskad, inte "bästa köp" kanske men jag tycker alltid att just overaller o sånt e så trisst o köpa där, inga kul färger o former såjag blev väldigt glatt överraskad! Däremot när dottern var lite köpte vi ett babygym i plast som man kan flytta runt, funkade skit bra att ha när hon låg på golbet o satt i babysittern, sen när hon "växt ur" det plockade vi av grejjerna så kunde hon leka med dom på golvet! 80:- kostade det så det var mycket för så lite pengar! Bra tips från nån annan i denna tråden med fårskinnspäls, letat men alla e så dyra, ska ner i november hoppas d finns såna då!

Svar på tråden Vilket är ditt bästa fynd som du har gjort på Ullared?