• Anonym (Äcklad.)

Sambons syster är äckligt naken! Hur gör du mot dina syskon?

Hej, en fråga till er med syskon av annat kön...

Min sambo är över 30 år och hans syster likaså. När vi är någonstans tillsammans springer hon omkring naken så ofta hon kan. En gång böjde hon sig ner typ en decimeter framför sambon (hennes egen bror) och rotade i en väska med sitt kön en decimeter framför hans ansikte. Jag ville bara kräkas och sambon vände bort huvudet. En annan gång hade vi bastat men innan hon kom in i stugan där hennes kille och hennes bror satt tog hon av sig handduken och spatserade naken in i stugan, varför gör man så? Hon hämtade kläredna i sovrummet men kom ut i TV-rummet för att klä på sig...

Ofta säger hon till mig att hon har så snygg brorsa osv.

Jag har frågat min sambo om de brukade gå nakna hemma när de var små men han säger att det har de inte gjort, däremot har hon alltid gått naken när de varit ute och rest tillsammans.

Jag är själv inte pryd och kan visst vara naken framför syrran eller kompisar, men inte bara för att... Jag tycker att det känns konstigt med hennes exponerande för sin bror, hur skulle ni reagera?

// Äcklad

• Svar på tråden Sambons syster är äckligt naken! Hur gör du mot dina syskon?
  • oOoJOYoOo

Ok...ja jag förstår......kan inte din kille hennes bror bara säga men för tusan ta på dig något! Du behöver väl inte springa här näck! eller?

• Mrs Twig

Jag tycker det låter lite konstigt... Får din sambo konstiga vibbar oxå? Kanske är hon bara naturbarn?

• Aran

Jag tycker det låter märkligt.. Man kan ju nästan börja undra om dom har haft någon relation tillsammans nångång? Usch låter hemskt,´men det låter som att hon vill visa upp sig på något sätt, och springa framför brorsan är väl inte det första man gör. Vad säger hennes kille då? Blir han inte förbannad? Alltså, om min sambo sprang naken hemma när vi hade besök, så skulle jag bli tokig, det låter inte normalt..

• Meli

jag tyckre man kan gå naken, men så som hon gör det är det inte normalt. Man kör inte upp sitt kön i ansiktet på sina syskon. Det låter helt sjukt faktiskt, förstår att du är äcklad...

• brokig

Varför inte be din sambo ta ett snack med henne? Det är ju trots allt hans syster och inte din...

• Nattsaga

Nej i mina ögon låter det inte riktigt normalt faktiskt.

• Anonym (Äcklad.)

Sambon har inte tänkt på det förrän jag påpekade att det kanske inte var så man betedde sig... Han trodde typ att alla systrar gjorde så. Jag har sagt åt honom att säga till henne om hon gör något liknande igen. Hon fyller 40 nästa år och är liksom ingen läckerbit så jag förstår inte varför hon prompt skall visa upp sig i alla lägen. Till exempel så sminkar hon sig alltid topless när man är där "för att inte spilla på kläderna" men håller man inte till i badrummet i så fall där det är bra lampor i stället för i hallen där det är ganska mörkt???

• mammaokalle

Jösses! Har inget problem m nakenhet men hon "flashar" sig ju!! Hon kanske är tänd på dig??!!

• mammaokalle

Just ja: jag och syrran går aldrig nakna i varandras sällskap. Kanske i BH och trosor om vi ska ut och håller på o klär på oss, men det var när vi bodde tillsammans.

Svar på tråden Sambons syster är äckligt naken! Hur gör du mot dina syskon?