• MeNoLike

Någon som vet vad haken med www.mrsvensson.se är??

Någon som vet vad haken med www.mrsvensson.se är??

Känns ju helt sjukt om man kan köpa tv för 1 kr, mobil för 17 kr. bensin ett helt år för 409 kr osv...

• Svar på tråden Någon som vet vad haken med www.mrsvensson.se är??
  • S a m

Varje bud kostar 20kr....
    Det och att varje bud som kommer in ökar på tiden.
    Så det finns hakar men lyckas man vinna så är det ju värt det.
    Men ja.. Det beror ju på hur mycket man vill lägga på att kanske inte få något alls.

• Behemot

Att det kostar pengar att buda och att det bara är en av de som budar som får det skulle kunna vara en hake? Jag läste på sidan och eftersom auktionen höjs med 10 öre/gång och den inte går ut förrän någon inte bjudit över inom den utsatta tiden kan man bli av med ganska mycket pengar utan att tjäna någonting.

Ex bensin: 409kr, har höjts med 10 öre/ bud. De som har bjudit har betalat 20kr varje gång.
    4090 bud*20 kr innebär att de hittills fått in 8180kr på auktionen som inte är över än. (rätta mig om jag har räknat fel)

• MeNoLike
    margaritha skrev 2008-10-14 22:01:29 följande:
    Att det kostar pengar att buda och att det bara är en av de som budar som får det skulle kunna vara en hake? Jag läste på sidan och eftersom auktionen höjs med 10 öre/gång och den inte går ut förrän någon inte bjudit över inom den utsatta tiden kan man bli av med ganska mycket pengar utan att tjäna någonting. Ex bensin: 409kr, har höjts med 10 öre/ bud. De som har bjudit har betalat 20kr varje gång. 4090 bud*20 kr innebär att de hittills fått in 8180kr på auktionen som inte är över än. (rätta mig om jag har räknat fel)
    ja snabbläste lite jag också på sidan och fattade det precis så som du skriver.
    alltså helt sjukt! de hade rätt locksde reklam på tvn.

är ju som de ring in programmen som går hela dagarna.
     "vinn 200.000" men har fan aldrig sett nån vinna det.
  • Behemot

Japp och jag ser att jag räknade fel 80900kr har de tjänat hittills!

• MeNoLike
    margaritha skrev 2008-10-14 22:08:29 följande:
    81800 menar jag!
    fy fan vilket ruttet företag
Svar på tråden Någon som vet vad haken med www.mrsvensson.se är??