• Anonym

L'argiplex o P-piller

Kan man äta L'argiplex om man äter p-piller? Eller kan det ta bort effekten av p-pillren?

• Svar på tråden L'argiplex o P-piller
  • Anonym

Ingen som vet??

• Janneman

Du kan äta dom utan risk. Men dom funkar bara om du tror dom ska det! Det är placeboeffekten sm är verksam inte pillren i sig.
    Men "sockerpiller" har ingen negativ effekt på p-piller.

• Anonym

så dom tabletterna är bara lureri då?har du provat?

• Janneman
    Anonym skrev 2008-10-17 11:54:04 följande:
    så dom tabletterna är bara lureri då?har du provat?
    Det finns bara ett preparat som har bevisad effekt i blindstudier. Och det är Testosteron, vilket man inte ska ta utan rigorös läkarkontroll. Övriga preparat är inte farliga men ej heller bevisat verksamma. Utan det är snarare vetskapen om att man tagit ett sådant, kombinerat med viljan att det ska funka. Som gör att man fokuserar på sex. Vilket leder till att man blir sugen. Så målet är uppnått men med en ganska dyr kostnad.
  • Anonym

kan man som kvinna ta testosteron?hur får man tag på det?

• Anonym (Snällanån)

men va e detta för snack att dom inte funkar??? Har du provat eller? Dom e ju för tusan testade. Skippa sånt där snack om sockerpiller då man inte vet vad man talar om. Läs innehållsförteckningen å sök sedan på nätet vad de gör för kroppen

• Anonym (Laban)

Anonym (Snällanån) skrev 2008-10-20 11:05:29 följande:

men va e detta för snack att dom inte funkar??? Har du provat eller? Dom e ju för tusan testade. Skippa sånt där snack om sockerpiller då man inte vet vad man talar om. Läs innehållsförteckningen å sök sedan på nätet vad de gör för kroppen
    Och du vet vad du talar om? Man ska inte lita på det som sägs i reklamen. Jag vet att det finns vissa sk. sexrådgivare som rekommenderar ex . L-Argiplex. Men vet DU vad dom får betalt för att säga så? Angående om jag vet att dom inte funkar, jag har testat med öppen studie och "hemlig" studie. Och skillnaden är enorm när det gäller resultat. Om personen tar tabletterna med vetskap om vad de är så registreras "positiva" resultat. Men om preparatet ges "i smyg" så är resultatet lika med noll. Både på L-Argiplx och Rosenrot!
  • Janneman
    Anonym skrev 2008-10-17 12:44:39 följande:
    kan man som kvinna ta testosteron?hur får man tag på det?
    Testosteron ska man inte ta som kvinna. Det ger bl a. basröst, ökad kroppsbehåring, acne och tillväxt av penisliknande föremål i underlivet. Men om man vill ha tag på det så finns det att köpa "under bordet" på de flesta gym.
  • Anonym

ok men man vill ju inte bli nån man

• Lisaliten

ett bra preparat för lust hos kvinnor är estrobalans från metagenics...
    och att sluta med p-piller är ett riktigt "lycko ochg lustpiller"

• Anonym

Jag äter mini-piller och har även ätit L´argiplex ett tag nu.
    Jag tycker verkligen att L´argiplex har hjälpt mig.
    Har fått mer lust och det har blivit skönare också.
    Mitt motto är att man kan väl pröva innan man dömer ut nåt.

• Anonym

Och hur många deltog i din öppna blindstudie? Har du gjort fler än en?
    Är resultatet reproducerbart?

Anonym (Laban) skrev 2008-10-20 11:12:18 följande:

Anonym (Snällanån) skrev 2008-10-20 11:05:29 följande:Och du vet vad du talar om? Man ska inte lita på det som sägs i reklamen. Jag vet att det finns vissa sk. sexrådgivare som rekommenderar ex . L-Argiplex. Men vet DU vad dom får betalt för att säga så? Angående om jag vet att dom inte funkar, jag har testat med öppen studie och "hemlig" studie. Och skillnaden är enorm när det gäller resultat. Om personen tar tabletterna med vetskap om vad de är så registreras "positiva" resultat. Men om preparatet ges "i smyg" så är resultatet lika med noll. Både på L-Argiplx och Rosenrot!
  • Anonym (Snällanån)

OK.(Laban.) Då måste den studien vara utförd på ett medicinskt rätt sätt under ett antal år och med minst 100 personer för att överhuvud taget kunna klassas som studie.Skulle gärna ta del av din studie!!! Vart finns den? Föresten en liten undran bara...varför är det så fel att ta en tablett och bli hjälpt av den även om det nu bara e socker piller?? Det hjälper ju!

Svar på tråden L'argiplex o P-piller