• Yummie

Finns det mkt kontorssaker att köpa i Ullared?

Finns det mycket kontorssaker att köpa i Ullared, Gekås? T ex pärmar, block, mappar? Frågar eftersom jag aldrig varit där.

Vad ligger priserna på isåfall?

Tänkte organisera om lite bland alla papper/recpetsamlingar här hemma så det skulle vara kul med lite nya pärmar o mappar tänkte jag.

Kanske finns det nån webshop som säljer billigt, billigast?

• Svar på tråden Finns det mkt kontorssaker att köpa i Ullared?
  • fryxan

pärm ca: 10, datorpapper ca 50, block mkt billigt, datorprylar så som teknik,dvd, plastfodral mm, mkt billigare än clas ohlson butikerna, dessutom har gekås filmer av nyaste samt samlar serier. vi hittade mkt för att samla inför kartotek, plast pärm etc, som var ca: minst 5 :- billigare än claes.hade vi bara åkt dit till gekås för det had evi kanske sparat 10%. nu köpte vi annat oxå o sparade efter resan ca: 60%

Yummie skrev 2008-10-15 02:32:57 följande:
    Finns det mycket kontorssaker att köpa i Ullared, Gekås? T ex pärmar, block, mappar? Frågar eftersom jag aldrig varit där.Vad ligger priserna på isåfall?Tänkte organisera om lite bland alla papper/recpetsamlingar här hemma så det skulle vara kul med lite nya pärmar o mappar tänkte jag. Kanske finns det nån webshop som säljer billigt, billigast?
  • Yummie

Ja, det låter verkligen billigt. Tänkte även köpa lite förbrukningsvaror där som rengörningsmedel, tandkräm o sånt.

Svar på tråden Finns det mkt kontorssaker att köpa i Ullared?