• demokrati tack

Pepparspray...

Någon som vet var i göteborg man kan köpa pepparspray, i en affär?

• Svar på tråden Pepparspray...
  • Caranlachiel

Är inte pepparspray fortfarande olagligt? I så fall finns det inte att köpa i nån affär.

Vecka 18 - and counting!
  • Caranlachiel

Mmm jag läste på nätet om det litegrann. Pepparspray kräver vapenlicens i Sverige.

Vecka 18 - and counting!
  • Caranlachiel

Och de sprayer du ser på den sidan är inte pepparsprayer!

Vecka 18 - and counting!
  • demokrati tack

Okej men jag vill bara köpa nåt att ge ungarna så dom kan ta sig till o från jobbet här i Mölndal. Går ju en galning lös här jue....

Den med färg är ju perfekt..

• Caranlachiel
    demokrati tack skrev 2008-10-15 09:54:01 följande:
    Okej men jag vill bara köpa nåt att ge ungarna så dom kan ta sig till o från jobbet här i Mölndal. Går ju en galning lös här jue.... Den med färg är ju perfekt..
    Kommer också från Mölndal.

För ett par år sedan fick jag ett skitbra överfallsalarm av min man. MYCKET bättre än spray eftersom sprayer bara skadar förövaren ett tag. Detta överfallsalarmet däremot lockar till sig uppmärksamhet (hörs på 2 km avstånd) och det skadar hörseln på förövaren rätt allvarligt. Såpass att man inte kan göra annat än sätta händerna för öronen - det gör fysiskt ont i hela kroppen att höra detta ljudet! Tror också han köpte det från bodyguard.nu.
    Vecka 18 - and counting!
  • demokrati tack

Sådär ja, då har man beställt spray+ rödfärg.. Jaha har du med bott i Mölndal?

Var bor du nu då? Vi vill in till stan, tror nästan det är säkrare att m bo mitt i stan ibland..

Svar på tråden Pepparspray...