• Anonym (Skrajjsen.)

Genomskinligt snor! Vad är det ?

Nu har jag haft det ganska länge, och det kommer bara plötsligt!
    det bara tar stop i näsan och jag ka inte andas genon den näsborren , förren jag snytigt ut det!

Och det som kommer ut är Genomskinligt snor, " hårt "gele aktigt!
    Ca som en femma.

Vad kan det bero på ?

( det kommer även om jag inte är förkyld eller nått! )

Hoppas på svar!

• Svar på tråden Genomskinligt snor! Vad är det ?
  • Janneman

Det är snor det med.
    Kommer troligen av en lättare allergi mot något.

• Anonym (Skrajjsen.)
    Janneman skrev 2008-10-15 15:43:40 följande:
    Det är snor det med.Kommer troligen av en lättare allergi mot något.
    det är juh det att jag är inte allergisk mot nått. Har varit och testat mig för några år sen.

Ibland blir jag så trött påt så jag börjar nästan tro att det är hjärnan som läcker ut genom näsan
  • Janneman

Anonym (Skrajjsen.) skrev 2008-10-15 15:45:44 följande:

det är juh det att jag är inte allergisk mot nått. Har varit och testat mig för några år sen.Ibland blir jag så trött påt så jag börjar nästan tro att det är hjärnan som läcker ut genom näsan
    Om det inte varit segt så kunde det faktiskt ha varit vätska från hjärnan. Men då hade du förmodligen varit död nu då bekterier kunna komma upp den vägen.
    Att man är testad för allergi betyder inte att man t estat för allt i hela världen. Bara de vanligaste orsakerna. Det kan exempelvis vara formaldehyd i någon möbel som du reagerar på. Eller ett färgämne i ett klädesplagg.
    men du behöver inte vara orolig.
    Jag har haft dessa symtom i 40 år och det är inga fel på mig.
  • Anonym (Skrajjsen.)
    Janneman skrev 2008-10-15 15:51:05 följande:
    Anonym (Skrajjsen.) skrev 2008-10-15 15:45:44 följande: Om det inte varit segt så kunde det faktiskt ha varit vätska från hjärnan. Men då hade du förmodligen varit död nu då bekterier kunna komma upp den vägen.Att man är testad för allergi betyder inte att man t estat för allt i hela världen. Bara de vanligaste orsakerna. Det kan exempelvis vara formaldehyd i någon möbel som du reagerar på. Eller ett färgämne i ett klädesplagg.men du behöver inte vara orolig.Jag har haft dessa symtom i 40 år och det är inga fel på mig.
    Skönt å höra, då är det bara att bunkra upp toapapper vid sängen då! riktigt besvärligt å vakna mitt i natten utav en " propp " i näsan!!
Svar på tråden Genomskinligt snor! Vad är det ?