• ByggareBob

Lådbilslandet på Öland - nån som varit där?

Våran stora tjej är 4½, är det ngt för henne? Hon är lite "grabbig" av sig, gillar bilar osv, så intresset finns hos henne. Är det nån åldersgräns? Har era barn haft kul?

• Svar på tråden Lådbilslandet på Öland - nån som varit där?
  • Lilith74

Ja!! jag var där som 15-åring på klassresa i nian och det var jättesvårt!!! Jag kunde inte styra bilarna alls. Kan ha varit jag som var klantig men minns att det var ganska många som bara krockade direkt och togs av banan.

• ByggareBob

Lillth74:
    Oj då...Ja, ja vi får väl testa. Men det var väl ett tag sen du var 15 så kanske är det lite annorlunda? Jag såg en bild på nätet och då verkade barnen vara i Thildes ålder.

janice81: Det är samma vecka vi ska!

• Ruby

Min bästa väninna var just där med sina två tjejer (3½ samt 5½) och det var JÄTTEBRA tydligen. Sonen är bara 1 än, men hon sa att vi måste absolut åka dit när han blivit lite äldre. Finns gammeldags karuseller osv. Tar inget inträde för föräldrarna. Hoppas ni får roligt.

• Gäspan

Lådbilslandet är toppen! Vi har varit där nästan varje sommar. Roligast är det nog för barn i 4-7-årsåldern. Men ta inte en jättehet dag, för det finns nästan ingen skugga där!!

• nina1

Har också varit där! Tycker att det var jätte bra!

• Hallonmopeden

Var där med sonen förra sommaren, han var då 2,5 år och kunde köra alla bilarna jättebra, bäst var traktorerna. Kan verkligen rekommenderas!!!!

• Lilith74

Nej men det kanske var nåt annat jag var på om alla dessa småttingar varit nöjda. Jag kanske var på go cart-landet eller nåt.

• Barn6

Rekommenderar verkligen att du tar med dig ditt barn ditt, barnen har jätte roligt där.
    Lådbilslandet finns även i Nykvarn utanför södertälje det är samma ägare så om man bor i stockholms området eller runt området så rekommmmenderar jag er att ta en tur dit.
    Det är verkligen jätte populärt

• Dandie

Vi var i Nykvarn förra sommaren och barnen pratar om det fortfarande, så vi ska överraska barnen och åka dit i sommar igen

Svar på tråden Lådbilslandet på Öland - nån som varit där?