• NEJ0608

Krokar till badrummet som inte behöver borras upp? Finns det några som verkligen sitter??

Bor i hyres  så vill helst inte borra så mycket i badrummet. Vet att de finns de här me sug"ploppar" men sitter de verkligen?

• Svar på tråden Krokar till badrummet som inte behöver borras upp? Finns det några som verkligen sitter??
  • Pikku Enkeli

En del fungerar jättebra, andra inte... Billigt brukar vara sämre.

It's no sign of mental health to be well adjusted to a sick society...
  • NEJ0608

Över dörren.. mm fast jag vill ha i barnens höjd.

• pr32

Jag köpte på Jysk som va kanonbra!! Sugproppar och ser ut som gamla vattenkranar...om du fattar. De sitter verkligen hur bra som helst.

• C r e d o

Har också sugproppar men då måste det vara slätt kakel, inte matt. Sen har jag köpt krokar på Åhlens som ser kromade ut, eller matt-grå, de har en dubbelhäftande tejpbit på baksidan, sitter som berget. Dyra dock, typ 89:- för 2 stk...

• yossis

På Hemtex finns det krokar med sugpropp som jag tycker är jätte bra, har flera st i tvättstugen, på toaletten & på kylen i köket för kökshanddukarna.

• NEJ0608
    Tack då har jag fått lite tips! Vore ju super om det funkade :)
  • Floria

Vi köpte krokar med dubbelhäftande tejpkudde på jysk, snygga, helt ok pris och se satt som berget. Så länge det är snyggt behöver du ju inte ta bort dem om du flyttar från en hyresrätt.

• Marie IE B

Vi köpte handdukskrokar med sugpropp i en bad-och vvs-butik. De var ganska dyra, 60 kr styck, men har funkat perfekt de 2 åren vi nu haft dem.

• tesso77

Det finns faktist ett typ av häftmassa fast 100ggr starkare som man fäster upp krokar med i badrum om man inte vill borra. Vi har satt våra krokar med det och det funkar kanon. Vi köpte det i bygghandeln och det kostade inte speciellt mycket. Om man sen skulle vilja flytta krokarna är det bara att värma med hårtork och ta bort häftmassan, inga märken efter det blir det.
    Lycka till....

• NEJ0608
    tesso77 skrev 2008-10-16 18:59:40 följande:
    Det finns faktist ett typ av häftmassa fast 100ggr starkare som man fäster upp krokar med i badrum om man inte vill borra. Vi har satt våra krokar med det och det funkar kanon. Vi köpte det i bygghandeln och det kostade inte speciellt mycket. Om man sen skulle vilja flytta krokarna är det bara att värma med hårtork och ta bort häftmassan, inga märken efter det blir det.Lycka till....
    gud så smart det ska jag kolla efter :)
  • Muslimah

Vi har hängen med sugpoppar och de har aldrig lossnat. Har suttit i cirka 3 år nu.

• jassikan

Koziol-saker med sugpropp sitter riktigt bra.
    De billiga varianter jag testat faller ner efter ett tag.

Svar på tråden Krokar till badrummet som inte behöver borras upp? Finns det några som verkligen sitter??