• Längtandsfull

    fruktansvärt dåligt klister på hörnskydd.

    Vi har köpt hörnskydd på brio och willys men båda hadde fruktansvärt dåliga klister på... dom lossnade direkt.

    Hur är era hörnskydd?

  • Svar på tråden fruktansvärt dåligt klister på hörnskydd.
  • SusanneJ

    vi har från ikea, dom sitter som berget.


    (¯`°?.¸ ღ Ebba 061210 och lilla skrutt i magen bf 081004 ღ ¸.?°´¯)
  • Jempa L

    Håller med, Ikeas är de som sitter. Vi hade andra genomskinliga innan, de fick vi skruva fast i bordet!


    Storskrutt nov-05, Lillskrutt 9 mars-08.
  • Längtandsfull
    SusanneJ : ok, men då är ju problemet att jag tycker att dom från ikea är så fruktansvärt fula. stora händer som värkligen syns.
    Vill hellre ha ofärgade gummiskydd.
    men tack för tipset endå.. får jag inte ordning på det så får vi köpa dom.
  • SusanneJ
    Längtandsfull skrev 2008-10-15 23:01:16 följande:
    SusanneJ : ok, men då är ju problemet att jag tycker att dom från ikea är så fruktansvärt fula. stora händer som värkligen syns.Vill hellre ha ofärgade gummiskydd.men tack för tipset endå.. får jag inte ordning på det så får vi köpa dom.
    ja, jag tänkte också så först. men när dom väl sitter där så syns dom faktiskt inte. men det beror ju såklart på vad man har för bord också.
    (¯`°?.¸ ღ Ebba 061210 och lilla skrutt i magen bf 081004 ღ ¸.?°´¯)
  • Längtandsfull
    danitra : Ja skydd som man har på vassa hörn.

    SusanneJ: på vårt lilla vardagsrummsbord kommer och tv-bänk dom säkert att synas... får se vad jag kan hitta på.
  • snugglebunny

    Vi köpte ikeas röda gummihänder och en av dem lyckades lilltjejen pilla bort ganska snart. Men de andra sitter fast än så länge. Men nog syns de!

  • Jempa L

    Nackdelen med ikeas skydd är att det är riktigt bra grepp i dem. När man går förbi och snuddar med byxbenet så "greppar" de liksom fast i byxorna. Kan bli tvärstopp Fot i munnnen.


    Storskrutt nov-05, Lillskrutt 9 mars-08.
Svar på tråden fruktansvärt dåligt klister på hörnskydd.