• maadicken

kissar genom blöjan ofta på natten - kille eller tjej?

efter att ha läst svaren i min tråd om blött-i-sängen-på-morgonen problem så måste jag bara göra en liten undersökning.
    det verkar som att ett av könen får läckande blöja oftare än det andra. rösta så får vi se hur det ligger till! (här på fl i alla fall )

min tråd om blött i sängen: www.familjeliv.se/Forum-3-168/m37092286.html

~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden kissar genom blöjan ofta på natten - kille eller tjej?
  • Marlene B

Et tips är att byta till en storlek större, då slipper du problemet.

• Andaloal

Aldrig haft problemet. Ibörjan när sonen var nyfödd kunde sidorna läcka men han var inte så knubbig heller men de slutade sen när han blev nån vecka.
    Jag har aldrig haft läkagebekymmer och har både dotter o son.

En vän är en person som kommer när andra försvinner. / Walter Winchell
  • Nikitastar

Min son brukar kissa igenom blöjorna ibland. Kör med blöjor som har några kilos marginal uppåt, och det spelar ingen roll om det är Libero, Pampers, Huggies eller Coops blöjor.
    Men han kissar rätt mkt...

• Maggiepuh

Så länge vi körde libero/pampers har det läckt... Huggies är den bästa.

• ElinOlsson

Sonens blöjor har läckt ofta, tjejens har aldig läckt och de har varit sprängfyllda på morgonen!

• IlsaBlackWidow

Kissar alltid igenom om jag byter bort vanliga Pampers (inte byxblöjor).

• ElinOlsson
    ElinOlsson skrev 2008-10-16 10:16:20 följande:
    Sonens blöjor har läckt ofta, tjejens har aldig läckt och de har varit sprängfyllda på morgonen!
    Har provat olika blöjor på honom, men de flesta läcker mer eller mindre. Tjejen har haft libero och pampers och ingen har som sagt läckt. Sonen läckte ofta i ryggen när han var bebis, även om inte blöjan var jättefull.
  • Lisen08

Kille, kissar aldrig igneom. Har märkt att det är skillnad mellan blöjmärkerna om han gör det eller inte.

En av de få gångerna det hände berodde på att min syster lagt snoppen i norrläge, siället för syd

• Impala59

Tjej-kissar aldrig genom blöjan varken natt eller dag. Pampers dagtid, Libero nattetid

• babsan

Har en kille. Han kissade igenom pampers och libero. Tycker willys blöjor är bra. Dom håller alltid tätt

• Tjollabolla
    I have a kid skrev 2008-10-16 00:39:37 följande:
    kör med huggies dom kissas inte igenom
    Haha dom räckte det min grabb kissade en gång i så läckte dom. Världens sämsta blöjor!

Allt är ju olika beroende på vilket barn det är, därför kan man inte skriva så: Ta blablabla dom läcker aldrig!
    Det som funkar på ett barn funkar inte på ett annat.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
Svar på tråden kissar genom blöjan ofta på natten - kille eller tjej?