• LoveSharPei

Tips på "vuxenlekar" till en fest.

Vi ska ha en Halloweenfest 1:a November och jag skulle vilja ha tips på olika "vuxenlekar" vi kan köra då. Vi är mellan 20-25st som kommer komma.

Alla tips blir jag glad för!

• Svar på tråden Tips på "vuxenlekar" till en fest.
  • sakoline

alla kvinnor lägger sin sko i en säck, och alla män får dra en sko, och sedan får man söka upp ägarinnan för fortsatt trevlig kväll. ;)

• JennieA

Gör en tipsrunda bara med frågor om dom som är med på festen.

Ballongstafett: En stol med massa oupplåsta ballonger på. Bakom denna stol står ett lag. 5-10 meter mitt emot står en annan tom stol. (Samma sak för så många lag som är med) När tävlingen börjar så börjar den första personen i varje lag att blåsa upp en ballong. När ballongen är uppblåst springer denne sen till stolen mitt emot, sätter sig på ballongen och hoppar och grejar tills den smäller.När ballongen smällt springer personen tillbaka till ledet och näste man i laget börjar blåsa...osv.

Mumien: Varje lag får 1-2 toarullar. De väljer en person som ska bli mumien. Sen när tävlingen börjar är det bara för lagkamraterna att sätta igång och snurra in sin kompis i toapapper så mycket det går. Det lag som först mumifierat hela sin lagkamrat vinner.

Svar på tråden Tips på "vuxenlekar" till en fest.