• Svar på tråden Sexiga spel....
  • Janneman

Vi fick ett sexspel i present för några år sedan. Testade och det var kanon. Men tyvärr var det nog "nyhetens behag" för när vi testade en andra gång kändes det helt meningslöst. Så det ligger och samlas damm i nå´n garderob.

• Anonym
    Janneman skrev 2008-10-16 08:59:35 följande:
    Vi fick ett sexspel i present för några år sedan. Testade och det var kanon. Men tyvärr var det nog "nyhetens behag" för när vi testade en andra gång kändes det helt meningslöst. Så det ligger och samlas damm i nå´n garderob.
    Kanske dags att pröva igen
  • Anonym (wiehie)

Var sexspelet bra då? Är det bra med "action" i det, eller är det mest "hålla hand och blåsa ömt i örat"?

Krulle skrev 2008-10-16 09:58:06 följande:
    Vi har Sexspelet. Lite nyfiken på det andra med.
  • Anonym (wiehie)

Var det något av de ovanstående spelen?

• Anonym (wiehie)

• Janneman

Anonym (wiehie) skrev 2008-10-16 10:04:23 följande:

Det var sexspelet.
  • Anonym (wiehie)

bra action i spelet då, eller är det bara en massa gullgull?

Janneman skrev 2008-10-16 10:07:08 följande:
    Anonym (wiehie) skrev 2008-10-16 10:04:23 följande:
    Det var sexspelet.
  • Anonym (wiehie)

Haha men jag vill inte BARA mysa, utan ja vill ja skönt och hårt sex.. med ett upphetsande spel som förspel som man blir "uppeggad" av
    Fel spel för det?

Anonym (nygift) skrev 2008-10-16 11:14:19 följande:

www.martinshop.se/monogamy_--_sexspel/cid/104...Köpte detta till vår bröllopsnatt och det va jätte bra! Mysigt en lördagskväll man bara vill mysa, man ska dock helst bunkra upp med mycket dricka och något ätbart
  • Anonym (nygift)

Absolut inte fel spel för det! Märkte att jag formulerade mig lite fel.
    Väldigt mysigt samtidigt som det är svårt att hålla sig från att ha sex innan spelet är slut
    Lycka till! Tror du kommer gilla detta spel mycket!!

• Anonym (wiehie)

Det låter perfekt

Vi köpte för länge sedan ett annat spel där en av grejerna man skulle göra var "gnugga din näsa i din partners öra", och jag förstår inte vad det är som är så upphetsande med det?

Man vill ju att det ska vara upphetsande till 1000!

Anonym (nygift) skrev 2008-10-20 14:08:54 följande:

Absolut inte fel spel för det! Märkte att jag formulerade mig lite fel.Väldigt mysigt samtidigt som det är svårt att hålla sig från att ha sex innan spelet är slut Lycka till! Tror du kommer gilla detta spel mycket!!
  • CuteElliz

jag har ett spel som heter kama sutra tease eller nåt sånt... tre spel i ett... klädpoker, roliga sexregler o en turbotärning... har inte haft tillfälle att testa de än, men tror de kan va ngt för dej...

Svar på tråden Sexiga spel....