• Currency

Vad har ni ersättningen i?

Vad ska man hälla ersättningen i? Använt mig utav en rad olika burkar men gillar inte någon av de och nu när lillen har gått över till babyplus från 4 månader (köper den stora förpackningen som ger 12 liter) de förpackningarna är värdelösa.
    Vill ha en enkel burk, finns de kanske speciella burkar till ersättning? Någon som vet?!

/Susanne

• Svar på tråden Vad har ni ersättningen i?
  • Mrs Ray

Hur menar du, menar du till pulvret? Vi har alltid haft det i förpackningen. Annars finns det burkar på t.ex. Ikea, glasburkar med lock, som fungerar bra, vi har sådana till grötpulver nu.

• DCLXVI

Jag använde den röda vällingburken man kan få/köpa från semper.

If you´re 555, I am 666...
  • Calylite
    DCLXVI skrev 2008-10-16 09:58:06 följande:
    Jag använde den röda vällingburken man kan få/köpa från semper.
    sån hade vi också
  • Supertesco

Jag använder också sempers röda vällingburkar

• Lille Fi

Jag hade vanliga enkla burkar me lock som ja köpte nånstans kommer inte ihåg. Men nu har ja plåtburkar där de står nan 2 på. (köpta utomlands) Jätte smidigt o fint.

• Currency

Vart kan man köpa sempers vällingburk då? Den verkar bra :)

• DCLXVI
    Currency skrev 2008-10-16 10:09:43 följande:
    Vart kan man köpa sempers vällingburk då? Den verkar bra :)
    finns på deras hemsida, eller fanns då iaf.
    If you´re 555, I am 666...
  • Gumman123

Jag köpte en vällingburk med förvaring för tre portioner, jätte bra att ta med och väldigt smidig, köpt på babyland. Jag vet att tupperware också har en väldigt bra burk som min vän använder.

• Kallemero79
    Gumman123 skrev 2008-10-16 10:16:59 följande:
    Jag köpte en vällingburk med förvaring för tre portioner, jätte bra att ta med och väldigt smidig, köpt på babyland. Jag vet att tupperware också har en väldigt bra burk som min vän använder.
    Menar du vällingdoserare? Finns även att köpa på typ ICA Maxi, kostar inte så mycket men är väldigt användbara!!!
  • AnnAoTommY

Har en matlåda från Ikea

• Gumman123
    Svar på #12
    Kallemero79 skrev 2008-10-16 22:43:12 följande:
    Menar du vällingdoserare? Finns även att köpa på typ ICA Maxi, kostar inte så mycket men är väldigt användbara!!!
    Ja precis! Visste inte att Ica Maxi också har sådana..va bra!
Svar på tråden Vad har ni ersättningen i?