• Anonym (skånekille)

starka sex tankar under lunch

Har länge drömt om en sex träff under lunchen, en krvlös snabbis med en okänd, en eller fleara gånger.
    Funderingarna blir allt starkarae för var dag som går tycker jag, är nog snart tvungen att hitta någon som är med på det.
    under var lunch jag äter ute så spanar jag o tänker på sex bara jag ser en tjej, tankarna är mycket större just under lunch tid. varför?
    Andra som har liknande tankar, kanske inte just under lunch men vid specifika tillfälle?

• Svar på tråden starka sex tankar under lunch
  • Anonym

Klart! De tankarna finns hos min med... Tösen;)

• Anonym (skånekille)

mina tankar är lite att på mitt jobb så är det nästen helt mansdominerande. så där funderar men inte så mycket på sex, så när man då ser tjejer under lunchen så kommer alla tankar på en gång lite som att hjärnan sparar sig.

• Anonym (Pojke)

Vem kollar inte in brudar på lunchrundan!!!
    Du e knappast ensam!

• Anonym (tös)

En del tjejer drömmer även om att bli tagna under luschen... helst av någon inom byggbranchen... =)

• Anonym (skånekille)

de e klart, men det är extremt. är så sugen på ett hett knull då

• Anonym (Pojke)

Se er uttittade brudar!!!
    När vi går å handlar lunch!

• Anonym (tös)

Titta gärna på mig:P

• Anonym (skånekille)

ja tänk på det när vi entreprenad/bygg branchen är ute o äter på lunch vilka tankar vi har om er tjejer då.

• Anonym (Pojke)

Seriöst... man kollar på females när man e på jakt efter lunchlådan!
    Brudar som gör detsamma?

• Anonym (Pojke)

Tös: Vi kanske har gått förbi varann???

• OxenMannen

Pojke
    Tös: Messa mig om du vill!

• Anonym (skånekille)

haha, har ni lunch nu?

• Anonym

Jag va ute och gick på min lunch idag jag jobbar inte men tillfället då jag råkade tänka på sex var kanske inte det smartaste och bästa skämdes rejält när jag kom innanför dörren, men eftersom jag inte haft sex på så länge nu eftersom jag inte kännt mig kåt, av vilken anledning vet jag inte men just idag skulle jag bli kåt av alla dagar men sen när jag kom innanför dörren försvann kåtheten igen fattar inte varför.

• Anonym (skånekille)

kanske lite för man tar det lungt på lunchen också, tänker inte på alla måste då.

• Anonym

jo men jag gick en promenad med dotterns fostermamma och dottern låg i barnvagnen plötsligt precis då jag skulle gå så blev jag kåt, jag tror att kanske mitt undermedvetna började tänka på sexdrömmen jag haft på natten, och kroppen kanske kommer ihåg det? Men nu förstår du varför jag ksämdes???

• plast killen

vem har inte sådana tankar då?

Svar på tråden starka sex tankar under lunch