• Anonym

Kiss som luktar extremt starkt?

Ja, det märkte jag igår... Det var inte så att jag hade hållt mig länge eller så, men kisset luktade så enormt mycket hela dagen igår... Samtidigt är jag enormt trött vilket beror på jobbet, fast det spelar ingen roll hur mycket jag sover. Jag tror jag ska ha mens på söndag, men har redan haft sjukligt ont i brösten i över en vecka...

Kandet vara graviditetssymptom?

• Svar på tråden Kiss som luktar extremt starkt?
  • Anonym (njae)

Tror snarare på uttorkning,dvs att du druckit för lite vätska.

• Anonym

Om du inte har några andra symptom förutom att kisset luktar illa så beror det nog på att du har druckit för lite eller inte kissar ut allt ordentligt om du förstår=)

Jag har problem med att mitt kiss luktar jätteilla, jag dricker dock ordentligt och detta har jag haft länge. Har gjort ultraljud för att se om jag kissar ut allt ordentligt, och det gjorde jag. Har även röntgat mina njurar men det visade inget heller, så här sitter jag ca 4-5 år senare med mitt illaluktande kiss, som det tydligen inte är något fel på.. menmen..

Att det är ett gravsymptom vet jag inte, men jag kan säga det att mitt illaluktande kiss brukar komma i perioder, och det har blivit värre nu sen jag blev gravid..

• Janneman

Oftast beror det på något man äter. Om man äter ex. sparris varje dag så luktar urinen pest.

• Anonym

Har druckit normalt så det är det nog inte...

Däremot funderade jag lite på vad jag åt.. Jaja var väl ngt illaluktande helt enkelt =)

• Anonym (Lilla N)

Haha! Där fick jag svar på varför min urin luktade så märkligt igår. Var riktigt bekymrad över detta, men nu när jag såg denna tråden kom jag att tänka på att jag åt ju sparris i förrgår!

Man lär sig nåt nytt varje dag!

• Anonym (luktar)

Instämmer med Janneman, det beror ofta på vad man äter. Men jag kan ofta oxå känna en förändring på lukten som indikerar att mensen är väg.

• Anonym

kan hjälpa lite om man dricker några glas tranbär tycker jag

Svar på tråden Kiss som luktar extremt starkt?