• mia80

jag vill vinna pengar!!!!

jag har en stor önskan just nu, och det är att vinna snuskigt mycket pengar! Jag vill kunna köpa det jag vill utan att titta på prislappen...jag vill kunna bada i sedlar och inte fundera på vad som blir över till mig efter att räkningarna är betalda. Jag vill kunna köpta presenter till alla jag känner...Jag vill kunna resa vart jag vill....

Får se om det blir en bingolott på söndag kanske...Ästön* Varför får jag inte vara rik??

• Svar på tråden jag vill vinna pengar!!!!
  • dexterswife

Jag vill också vinna! Försöker ihärdigt på Triss...

• Uet

Ja jag vill också vara rik.
    Då skulle jag betala min sambos skulder så han slipper tänka på det nått mer.
    Köpa en bil som inte går sönder mitt ute i skogen.
    köpa hus!!!!!! med stora rum till barnen.

Usch vad mycket man skulle kunna göra.

Men men......

• PernillaG

Instämmer med ett "TUPPEN JAAAAA". Vill också vara rik. Går hos Barnmorskan på Öfre Östermalm...ni kan ju tänka er vilka kvarter!! Man blir ju avis på alla våningar (ja, det är inga lägenheter direkt..) och fina människor. Men frågan är om dom är lyckligare än vad jag är. Har hört att det finns stackare (?!) som måste gå i terapi för att dom mår SÅ dåligt över att ha så mycket pengar. Finns Ni därute, hör av Er så får ni mitt kontonummer för obegränsad insättning!

Betalade räkningar idag...å ÄR man inte deprimerad innan så blir man det då. Förstår itne var alla pengar tar vägen!!!

Ska nog pröva lite magi..det kan ju funka.

• ElinÖland

Jag me!! Vill också ha hur mycket pengar som helst. Tänk att kunna köpa vad man vill utan att kolla prislappen :) att kunna köpa precis vilken mat man ville varje dag utan att behöva oroa sig för nästa dag!

Nån som har ett tips på hur man blir rik?!?
    Mvh

• Önskan

Me too!
    Jag och min man hade Triss-skrap varje lön. Vi köpte 4 stycken. Vårt rekord är 20 lotter (alltså småvinster som vi bytte in) sen tog det stopp. Inget större än 100 kronor. Vi tröttnade...

• PernillaG

Man börjar ju förstå att det kan ju bli knivigt att rika på sig på hederlig väg... Känns som ett "Mission impossible"..

Tänk om man bara kunde..veta vilken rad det var på V65 som skulle gå in den här veckan..å tänk då om det kunde vara typ frippel-jackpott. DÅ ska jag bjukka er alla på fest!!

• Fia81

Jag vill oxå ha en massa pengar!! Tänk att kunna göra precis vad man vill utan att behöva titta på prislappen! Jag skulle hjälpa alla i min familj, betala deras skulder och göra livet så mycket lättare! Pengar gör dig kanske inte lyckligare i sig självt, men att kunna slippa oroa sig över månadens alla räkningar och om man har råd att äta ute en gång i halvåret, det gör nog att man ser livet på ett annat sätt. Istället för att oroa sig hela tiden så kan man bara njuta av livet och av det goda som finns att få.....för pengar, tyvärr. Allt utom kärlek förstås! Det finns inget som är så värdefullt som kärlek, då är jag hellre fattig och har ett kärleksfullt förhållande till min familj än rik och ensam.

• Theresé och Mini

Jag också! En natt när jag va gravid och inte kunde sova för mini i magen sprattlade så hemskt låg jag och funderade på vad jag skulle göra om jag hade 6.5miljarder Det slutade med att jag låg vaken till klockan 4, kunde inte sova för jag funderade så mycket på det istället och Mini..ja hon hade somnat för länge sen.

• mia80

undrar bara hur folk bär sig åt för att bli så rika som vissa är....
    Fuskigt tycker jag att vissa ärver en massa pengar och blir snuskrika på det sättet.
    Önskedrömmen vore ju om man startade ett eget företag som gick skitbra och man jobbade själv för sina pengar. Det skulle vara häftigt...att se sitt företag växa samtidigt som ens lönekonto växte =)
    Kanske ska starta ett IKEA 2 ? =))

• Liva

Vi pratade oxå om detta vid lunchen på jobbet idag och nån sa att de var högre odds att träffas av blixten än att vinna en storvinst! Det är ju rent förjävligt!
    Men kanske är du redan rik, på andra saker. Och gräset är inte alltid grönare.......
    Jag vet många som köpt sig in i problem när det fått tillgång till pengar och det e heller inget vidare.
    Men visst hade det hjälpt med lite extra stålar ibland.

Svar på tråden jag vill vinna pengar!!!!