Porrsurfa, hur?
Hej! Är en tjej på 34 år som har en dum fråga. Hur gör man när man porrsurfar? Om man inte vill att det ska märkas, och inte riskera att dra in nått virus i datorn.
Hej! Är en tjej på 34 år som har en dum fråga. Hur gör man när man porrsurfar? Om man inte vill att det ska märkas, och inte riskera att dra in nått virus i datorn.
blockera alla pop-ups - oftast är det såna som sprider virus.
när du surfat klart måste du gå in i internetegenskaper och rensa alla temporära internetfiler och alla cookies och alla tidigare besökta sidor.
jag brukar googla fram porrsidor... jag googlar på tex gratis+porr och sen ser jag vad som kommer upp..
Vette f*n hur man döljer det men moc.ebutder.www och moc.buhnrop.www rekommenderas varmt. (får inte länka)
En bra början är att installera en webb-läsare som på ett enkelt sätt kan städa alla spår efter sig. Jag rekommenderar Firefox, men många andra alternativ till Internet Explorer finns också. Lycka till!
Vart hittar man internet egenskaper?
Kan man gå in och kolla vad som raderats på något sätt?
Anonym (porr) skrev 2008-10-16 13:37:53 följande:
Sen ska man inte glömma att rensa besöksloggen om man har t ex norton internet security!... Även där loggas alla sidor man besöker ;)
Anonym (porr) skrev 2008-10-16 14:35:34 följande:
TS smidigast är ju om du har en separat browser (eempelvis firefox) som du använder endast till "privat" surfning. Efter varje gång du surfat rensar du enkelt historik, cooikies mm genom två tryck med musen.
Hur fixar man en separat browser?
Man laddar hem exempelvis Moxilla Firefox och installerar. Eller opera osv osv.
Anonym (nyfiken) skrev 2008-10-16 18:52:19 följande:
Mozilla even