• Anonym (okunnig)

Porrsurfa, hur?

Hej! Är en tjej på 34 år som har en dum fråga. Hur gör man när man porrsurfar? Om man inte vill att det ska märkas, och inte riskera att dra in nått virus i datorn.

• Svar på tråden Porrsurfa, hur?
  • Anonym

blockera alla pop-ups - oftast är det såna som sprider virus.

när du surfat klart måste du gå in i internetegenskaper och rensa alla temporära internetfiler och alla cookies och alla tidigare besökta sidor.

jag brukar googla fram porrsidor... jag googlar på tex gratis+porr och sen ser jag vad som kommer upp..

• Anonym (porr)

Vette f*n hur man döljer det men moc.ebutder.www och moc.buhnrop.www rekommenderas varmt. (får inte länka)

• Anonym (Kungen)

En bra början är att installera en webb-läsare som på ett enkelt sätt kan städa alla spår efter sig. Jag rekommenderar Firefox, men många andra alternativ till Internet Explorer finns också. Lycka till!

• Anonym (Betty)

Vart hittar man internet egenskaper?
    Kan man gå in och kolla vad som raderats på något sätt?

• Anonym
    Anonym (Betty) skrev 2008-10-16 13:46:23 följande:
    Vart hittar man internet egenskaper?Kan man gå in och kolla vad som raderats på något sätt?
    högerklicka på internet-ikonen och välj egenskaper...  - nej det som är raderat är borta, det kan man inte se på något sätt.
  • Janneman

Anonym (porr) skrev 2008-10-16 13:37:53 följande:

Vette f*n hur man döljer det men moc.ebutder.www och moc.buhnrop.www rekommenderas varmt. (får inte länka)
    Du får inte ens skriva orden! Jag vet för det plingar i inboxen direkt. Protestera gärna i min Tråd under "Sex&Sånt"
  • Anonym (porr)
    Janneman skrev 2008-10-16 14:20:47 följande:
    Anonym (porr) skrev 2008-10-16 13:37:53 följande:
    Du får inte ens skriva orden! Jag vet för det plingar i inboxen direkt. Protestera gärna i min Tråd under "Sex&Sånt"
    Har ju inte skrivit orden
    *väntar spänt på plinget*
  • Spökpappan

Sen ska man inte glömma att rensa besöksloggen om man har t ex norton internet security!... Även där loggas alla sidor man besöker ;)

• Janneman

Anonym (porr) skrev 2008-10-16 14:35:34 följande:

Har ju inte skrivit orden *väntar spänt på plinget*
    Plinget kommer! Någon kommer att anmäla om inte någon moderator läser det själv. Har du lagt något bifall i min tråd?
  • Anonym (porr)
    Janneman skrev 2008-10-16 14:49:56 följande:
    Anonym (porr) skrev 2008-10-16 14:35:34 följande:
    Plinget kommer! Någon kommer att anmäla om inte någon moderator läser det själv. Har du lagt något bifall i min tråd?
    icke ännu, men det kommer
    *hukar mig för "klappa handen"-aktivister*
  • cruZZe

TS smidigast är ju om du har en separat browser (eempelvis firefox) som du använder endast till "privat" surfning. Efter varje gång du surfat rensar du enkelt historik, cooikies mm genom två tryck med musen.

• Anonym (nyfiken)

Hur fixar man en separat browser?

• cruZZe

Man laddar hem exempelvis Moxilla Firefox och installerar. Eller opera osv osv.

Anonym (nyfiken) skrev 2008-10-16 18:52:19 följande:

Hur fixar man en separat browser?
Svar på tråden Porrsurfa, hur?