• Anonym (??)

Värk i benen symtom?

Ja kan värk i benen vara ett tecken på graviditet? Låter kanske lite konstigt men jag undrar iallafall.. har lite molvärk o ont i brösten också.. är i v 3+3 om det nu skulle vara någon i min mage.. så kanske är förtidigt att känna av symtom? Inbillning är man ju bra på.

• Svar på tråden Värk i benen symtom?
  • Anonym

värk i benen gravvsymtpom????

haha..låter snarare som vanlig värk!
    jag har värk i tån,är det ett gravvsymptom?

• Anonym (??)
    Anonym skrev 2008-10-16 21:06:28 följande:
    värk i benen gravvsymtpom????haha..låter snarare som vanlig värk!jag har värk i tån,är det ett gravvsymptom?
    haha Jag vet det låter konstigt! Men tänkte iallafall om det kanske hörde ihop med magvärken.. Har haft såhär i några dagar nu.. men inte gjort något speciellt mot vad jag brukar.
  • Anonym

Anonym (??) skrev 2008-10-16 21:09:42 följande:

haha Jag vet det låter konstigt! Men tänkte iallafall om det kanske hörde ihop med magvärken.. Har haft såhär i några dagar nu.. men inte gjort något speciellt mot vad jag brukar.
    testa nästa vecka å så,då borde du va i v 4 å då kan man ju se om man är gravid,eller dom flesta

å är du gravid så berätta,då ska jag hålla utkik efter värk i benen
  • Anonym (??)
    Anonym skrev 2008-10-16 21:13:41 följande:
    Anonym (??) skrev 2008-10-16 21:09:42 följande:
    testa nästa vecka å så,då borde du va i v 4 å då kan man ju se om man är gravid,eller dom flestaå är du gravid så berätta,då ska jag hålla utkik efter värk i benen
    Javisst skiver om jag är det, när jag testat.
  • hoopie

Hej det är jag som starta tråden. Har testat nu o fått vad jag tror kan vara ett plus!! MEn ska testa lite mer i veckan o se. Känns så overkligt. Tror inte riktigt än.. Bild finns i galleri.

• L2K

Jag vet en tjej som hade ont i vadern i början av graviditeten så varför inte?

Och att känna symton så tidigt är ju inte omöjligt. Själv plussade jag v3+4 efter just olika symtom. Vi planderade inte alls barn, hade inte en tanke på det utan det va hur kroppen kändes som gjorde att jag testade.

Grattis och lycka till!

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • hoopie
    L2K skrev 2008-10-18 18:24:51 följande:
    Jag vet en tjej som hade ont i vadern i början av graviditeten så varför inte? Och att känna symton så tidigt är ju inte omöjligt. Själv plussade jag v3+4 efter just olika symtom. Vi planderade inte alls barn, hade inte en tanke på det utan det va hur kroppen kändes som gjorde att jag testade.Grattis och lycka till!
    Okej, där ser man! Tack så mycket!
  • L2K
    Tjejen88 skrev 2008-10-18 18:40:42 följande:
    Okej, där ser man! Tack så mycket!
    Vassego. Kikade på din sida och jag kunde se strecket.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • hoopie
    L2K skrev 2008-10-18 18:42:14 följande:
    Vassego. Kikade på din sida och jag kunde se strecket.
    åh vad kul
  • saltflingan

Så hade jag förra månaden och mensen kom när den skulle.

Svar på tråden Värk i benen symtom?