• Trasan0606

    Vaknar ditt barn när Hemglassbilen kommer?

    Som rubriken lyder..

    Min 10 månaders son vaknar varannan torsdag runt kl 21 när dom kommer och gråter hysteriskt en bra stund. Enligt Hemglass själva är det MYCKET ovanligt att barn störs och de får väldigt sällan in klagomål så jag vill bara höra efter vad ni säger.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 22:27
    Det verkar som om de flesta som inte blir störda har besök av hemglass på eftermiddagen. Är det nån som har den utanför dörren efter kl 20 och inte blir störd?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vaknar ditt barn när Hemglassbilen kommer?
  • Jenny26

    Nej aldrig


    ♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • Andaloal

    Nej för den kommer då våra är vakna ännu. Vilken tur man har.

    Min en vän har så bra melodi på deras trudilutt.
    "Vi lurar små barn, vi lurar små barn...på deras veckopeng" Sjungs självklart som melodin låter.


    En vän är en person som kommer när andra försvinner. / Walter Winchell
  • Trasan0606
    Andaloal skrev 2008-10-16 22:15:54 följande:
    Nej för den kommer då våra är vakna ännu. Vilken tur man har.Min en vän har så bra melodi på deras trudilutt."Vi lurar små barn, vi lurar små barn...på deras veckopeng" Sjungs självklart som melodin låter.


    Var glada för att den kommer så pass tidigt till er...
  • Mamma t EoV

    Glassbilen kommer till oss vid 17-tiden så vi har inga sådana problem, jag tror dessutom inte att mina barn skulle vaknat ändå. De är inte lättväckta när de väl har somnat.

  • morzan4

    Nej, det är tidig utkörning där vi bor. Knappt att vi hinner duka av efter middan...

  • FOA

    Min mamma har vid flera tillfallen berattat hur OXTOKIG hon blev varje gang glassbillen kom plingande just som vi var pa vag att somna vilket ledde till att min syster o jag skuttade upp ur vara sangar och skrek GLASS!

  • Andaloal
    Trasan0606 skrev 2008-10-16 22:16:38 följande:
    Var glada för att den kommer så pass tidigt till er...
    Haha
    En vän är en person som kommer när andra försvinner. / Walter Winchell
  • Mamma S

    Nej, tack och lov kommer den så tidigt till oss (vid 18-tiden) att barnen inte lagt sej. Jag skulle bli tokig om den kom senare och väckte minstingen! Den spelar ju bra högt så jag förstår att barn lätt vaknar.

Svar på tråden Vaknar ditt barn när Hemglassbilen kommer?