35-Års present??
Godmorgon alla!
Min kära bror har fyllt 35 år och ska ha bjudning i helgen, men jag har absolut inga ideer till en present!
Kan ni ge mig tips och ideer??
Godmorgon alla!
Min kära bror har fyllt 35 år och ska ha bjudning i helgen, men jag har absolut inga ideer till en present!
Kan ni ge mig tips och ideer??
ingen som har ng tips? =(
Ja, det beror ju på vad han tycker om att göra och vad han har för smak vad gäller hem, kläder, resor och sådant. Är han en latmask så kanske en rejäl kokbok kan passa En fin flaska vin? Vill han gå på någon konsert kanske?
Berätta lite om broderskapet så ska du få tips!
Vin är ju något han tycker om, men mina kunskaper där är bristande...
Just nu håller han på att renovera sitt hus. Kanske ng till hemmet?
Han är väldigt musik intresserad men vet faktiskt inte riktigt vad han lyssnar på nuförtiden, har bättre koll på vad han lyssnade på när vi va yngre? Bränna en noskaldi cd?
Han är väldigt mångsidig och skulle bli glad över allt han får, men jag vill att han ska "minnas" presenten han ska få?
Vi har nyligen kommit varandra närmare änn vad vi varit tidigare. Så jag har tyvär lite bristande info!!!
Upplevelser - presenter man minns?
Låter väl jättebra detdu har! En nostalgicd, skriv ut foto på dig- och eller honom när ni var var i åldern då låtarna gjordes och sätt på framsidan avfodralet. Köp ett årgångsvin eller ett lite finare vin som hajn kan hälla i sig när han gråtandes lyssnar på din cd. Kanonpresent tycker jag. Vinet ber du bara om hjälp med på systemet, de är jätteduktiga!