Boken om mig skulle jag säga den e otroligt fin, och e jätte mycket fina saker att fylla i finns bla på www.abcleksaker.se under barnetsförsta år, oh sedan 0-6mån. finns på rät många fler ställen också =) står så här där:
Bästa boken om mig - inte så lite kaxig är ett modernt fyll i-album om barnets första 5 år. En rejäl arbetsbok av hög kvalitet med gott om plats för tankar, bilder & minnen. Gjord för att inspirera och vägleda dig som skriver och för att barnet ska vilja spara den hela livet! Med många tuffa men snälla illustrationer och praktiska plastfickor att spara lite av varje i. Den perfekta presenten till blivande eller nyblivna föräldrar, till den nyfödda/-e, vid dopet/namngivningen eller föräldrarnas present till sin egen bebis!
* Ringbundet album med vadderat omslag
* 50 sidor av 250g tjockt, obestruket papper
* 2 st plastfickor att spara teckningar och andra grejer i
* Format cirka 22 x 23 cm.
Från Vi Föräldrar_ ?Modern utan gulligull, sträcker sig fram till 5 år. Plastfickor att spara minnen i. Humomristisk, kreativ och skön form. Fina färger, härligt format. Vi giller: ?Bilder hemifrån? och ?Vad vi fajtas mes om när jag är i trotsåldern?, vackert släkträd.?
Boken innehåller:
* Här ser ni mig
* Mina föräldrar
* Alla väntar på mig
* Jag är framme!
* Hemma
* Första tiden
* Jag heter
* Jag ser ut
* Allra första
Sån är jag
* Om min släkt & släktträdet