• SilentStar

Hur hamnar man på eniro.se?

Jag och sambon har precis flyttat ihop, men när man sökr på våra namn på eniro.se så kommer inget upp. Vet tat när han bodde själv så kunde man söka på honom och få upp namn+adress, men nu kommer alltså inget upp. hur fungerar detta?

• Svar på tråden Hur hamnar man på eniro.se?
  • Birgitta2

Det är ju bra att ha en telefon i så fall, eftersom eniro.se framförallt är en internet-katalog.

• SilentStar
    Birgitta2 skrev 2008-10-17 13:00:45 följande:
    Det är ju bra att ha en telefon i så fall, eftersom eniro.se framförallt är en internet-katalog.
    Vi har telefon, men det är IP-telefoni..fungerar det kanske inte då?
  • Caranlachiel

Man kan ändra sina egna uppgifter.

http://privatpersoner.eniro.se/

Till vänster står det en ruta "Hur ser du ut?". Gå vidare där så kan du justera dina uppgifter. Tar några dagar innan det behandlas och införs.

Vecka 18 - and counting!
  • Nyfiken gul

eniro hamnar man på om man har telefon skriven på sig - eniro är ju dom som gör telefonkatalogen. 

så om du har mobil reggad så ska ditt nummer finnas hos eniro eller om ni har hemtelefon. 

dock kommer inte hemligt nummer upp. 

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • SilentStar
    Caranlachiel skrev 2008-10-17 13:02:52 följande:
    Man kan ändra sina egna uppgifter. privatpersoner.eniro.se/Till vänster står det en ruta "Hur ser du ut?". Gå vidare där så kan du justera dina uppgifter. Tar några dagar innan det behandlas och införs.
    ahh tack, nu är det fixat
  • Caranlachiel
    SilentStar skrev 2008-10-17 14:10:36 följande:
    ahh tack, nu är det fixat
    Ingen orsak.
    Vecka 18 - and counting!
  • Callina

På mig står det 4 olika nummer, sedan flera år tillbaka, till gamla jobb osv... jag vill ta bort alla utan den rätta... är det enda som gäller att ringa in? Någon som vet?

Svar på tråden Hur hamnar man på eniro.se?